Kløe efter graviditet!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2012

Anonym trådstarter

Babymor2010 skriver:

Nu du tager emnet op, så havde jeg også voldsom kløe på armene efter min graviditet, men nu er det gået over igen. Meget mystisk 

Var din kløe konstant eller var det f.eks. når du gik i bad eller om natten?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2012

Clisolka

Anonym skriver:

Var din kløe konstant eller var det f.eks. når du gik i bad eller om natten?

Det var lige efter badtid 

Anmeld

16. februar 2012

Anonym trådstarter

Babymor2010 skriver:

Det var lige efter badtid 

Goooodt! Så er der håb forude for mig! Pyyh

Anmeld

16. februar 2012

Clisolka

Anonym skriver:

Goooodt! Så er der håb forude for mig! Pyyh

Det varede faktisk et godt stykke tid, men lige pludselig en dag var det væk igen!  Håber du snart slipper af med det 

Anmeld

17. februar 2012

Anonym trådstarter

Babymor2010 skriver:

Det varede faktisk et godt stykke tid, men lige pludselig en dag var det væk igen!  Håber du snart slipper af med det 

Tak,håber jeg også (nuuuuu!)

Anmeld

17. februar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Havde det på siden af mine bryster og på maven i nogle mdr efter jeg havde født. Var ved læge med de, og fik at vide at det var " forsinket" gravitetes kløe! Fik noget hormon crem til at smøre med efter bad og efter ca 1 uge var det næsten helt væk. Vh stine

Anmeld

17. februar 2012

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Havde det på siden af mine bryster og på maven i nogle mdr efter jeg havde født. Var ved læge med de, og fik at vide at det var " forsinket" gravitetes kløe! Fik noget hormon crem til at smøre med efter bad og efter ca 1 uge var det næsten helt væk. Vh stine

Tja og jeg blev fejet væk med at det var tør hud.. hmm..

Anmeld

17. februar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Anonym skriver:

Tja og jeg blev fejet væk med at det var tør hud.. hmm..

Ja det er mærkeligt at der er så stort forskel på hva man får at vide.

Jeg havde så haft hellp, så mine nyre havde været rigtig påvirket, ved ik om det ka ha noget at sige? Gravitets kløe har jo noget med nyrerne at gøre... Vh stine

Anmeld

17. februar 2012

DianaMalou

jeg har fået kronisk nælde feber efter jeg blev gravid der gik godt nok noget tid men havde det os min graviditet og nu døjer jeg med det og skal æde piller.. glemmer jeg en pille ja så klør det over det hele..

blev tjekket ved en hudlæge

Anmeld

18. februar 2012

Anonym trådstarter

DianaMalou skriver:

jeg har fået kronisk nælde feber efter jeg blev gravid der gik godt nok noget tid men havde det os min graviditet og nu døjer jeg med det og skal æde piller.. glemmer jeg en pille ja så klør det over det hele..

blev tjekket ved en hudlæge

Har været ved hudlægen og de piller jeg fik mod nældefeber hjalp ikke en dyt, så han sagde der ik var noget at gøre.. Jeg sku "leve med det"!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.