Weee:-) Nu er der kun 1 uge til!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2012

Zafir

Rigtig fin side - jeg er dog også der, hvor jeg ønsker mig flere billeder!!!

Også også lige en understregning af evt. hygiejne kursus og sådan, for det skal man jo have. Bare så du ikke får bøvl med div myndigheder.

Rigtig spændende. Super meget held og lykke.

Har du selv lavet siden? Og hvornår regner du med at din shop kommer op?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2012

Polkaprik

pemiro skriver:

Jeg synes det er en ret flot hjemmeside

Held og lykke

Tusind tak for dit svar

Anmeld

14. februar 2012

Polkaprik

Nu som Moar skriver:

Det ser godt ud. 

Takker

Anmeld

14. februar 2012

Polkaprik

Den lykkelige skriver:

Hvis jeg må sige en ting der kan gøres ved hjemmesiden??
Måske du allerede er igang med det..
Men at du har en galleri fane så man kan se hvad du laver, så man kan sige at det vil jeg gerne undervises i..
For hvis man ikke rigtig ved hvad du kan osv så det svært at bestille kursus.. Men hvis du skriver lidt om teknikker, og viser dine kager så kan man få inspiration tl hvad man vil undervises i..

Tusind tak

Jo det er mig der har haft undervist nede i kræmmerhus men gør det ikke mere

Har du set at man under hver ting jeg tilbyder undervisning i kan klikke på dem for at se billeder?

Anmeld

14. februar 2012

Polkaprik

Issa skriver:

Den ser rigtig fin og overskuelig ud -Jeg kunne måske godt bruge en fane der hed Galleri.. (eller er det bare mig der er kav)

Tusind tak for dit svar

Et galleri over alle mine kager? Ellers er der billeder af alt det jeg underviser i hvis du klikker på de enkelte ting

Anmeld

14. februar 2012

Polkaprik

lhn89 skriver:

Jeg synes også at den ser rigtigt fin ud! 

Hvis jeg må komme med ideer til hvad der evt. kunne ændres så ville det være

• At tage et enkelt billede af dig selv, i farve. Under punktet "om mig" evt. hvor du selv laver kager (fx. som her:  http://siforellana.dk/om-sif  
  • At lave en footer, med de vigtigste oplysninger (jeg ved godt at du har det under kontakt) hvis du ser på de fleste webshops, så har de det, så det altid er nemt at komme til.
  • At bruge en mere "unik" font. Den du har valgt er let at læse, men måske også lidt for normal. Den kan derfor godt komme til at blive lide "kedelig" (fx. her:  http://www.smaahjerter.dk/ har de en enkel, læselig font, som er lidt mere unik.
  • Og så vise en masse billeder af hvad du kan lave 

Men igen, ellers et rigtigt fint site - især et godt logo  

Jeg håber at det er okay, at jeg kom med de forslag. Det var i hvert fald kun i en god mening 

Tusind tak for alle dine forslag! Det bliver bestemt taget positivt!

Med hensyn til billeder af mig selv havde jeg i tankerne at jeg gerne ville tage nogle billeder på et af de første kurser og bruge et par af dem.

Et slideshow kunne klart være en god idé. Må snakke om manden om det kan lade sig gøre

Han er stadig i fuld gang med udseende på siden så der kan ske mange ændringer endnu.

Og du har ret i at den sidste del af teksten på forsiden godt kunne ligge inde under Kurser

Så endnu engang tusind tak for din kontruktive kritik

Anmeld

14. februar 2012

Den lykkelige

Polkaprik skriver:

Tusind tak

Jo det er mig der har haft undervist nede i kræmmerhus men gør det ikke mere

Har du set at man under hver ting jeg tilbyder undervisning i kan klikke på dem for at se billeder?

Eeeeej ok jamen så er det jo meget bedre.. så jeg slet ikke..  Sorry
Ej må være så fedt at lave.. har du fuldtidsjob ved siden af?? 

Anmeld

14. februar 2012

Polkaprik

Frk.S skriver:

Rigtig fin side.

Jeg er enig med flere af de andre om, at det ville være rigtig godt med et galleri, så du viser lidt mere af hvad du kan.

Hvis jeg ellers skal komme med lidt kritik, vil jeg råde dig til at læse din tekst igennem. Jeg læste kun hurtigt, og fandt en del stave-/tastefejl.

Ellers ærgrer det mig, at du bor så langt væk - jeg ville da klart overveje sådan et kursus.

Tusind tak for dit svar

Jeg skal have sat en dansklære til at gennegå siden både for stavefejl men også sprogbrug, opstilling og lignende.

Hader selv når jeg ser en masse stavefejl på sådanne sider.

Anmeld

14. februar 2012

Polkaprik

bullerbassen skriver:

Syntes det er en fin overskuelig hjemmeside , jeg syntes dog der mangler en fane med dine flotte kager.

Også for at se hvad man kan lærer på de forskellige kursuser.

Tusind tak for dit svar

Man kan ved at klikke på de forskellige ting jeg underviser i, se billeder af det hele samt evt en beskrivelse. Ved ikke om det var det du eftersøgte eller bare flere billeder i det hele taget?

Anmeld

14. februar 2012

Polkaprik

Tusind tak Zafir

Har du set at der er billeder af alt det jeg underviser i når du klikker på de forskellige ting?

Men der vil komme flere billeder ind også så de er mere iøjenfaldende

Med hensyn til hygiejnebevis er det ikke et krav til undervisere, men jeg har det og synes da at det er en god idé at skrive!

Det er min kære mand der sidder og knokler med at lave min hjemmeside og shop. Det har jeg ikke selv en pind forstand på

Jeg ved endnu ikke hvornår shoppen kommer helt igang. Manger lige at finde ud af et par ting inden den er klar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.