Weee:-) Nu er der kun 1 uge til!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.550 visninger
30 svar
0 synes godt om
14. februar 2012

Polkaprik

Hej tøser

Må da lige dele med jer.

Jeg har besluttet at starte op som selvstændig og nu er der kun en lille uge til at jeg går i luften med min lille virksomhed

Men jeg vil da vise jer min hjemmeside så jeg måske kan få lidt input fra jer til hvad der evt skal tilføjes, rettes eller lignendeDen er stadig under opbygning så der er et par ting allerede er på vej. Så som webshoppen.

Men kig forbi og smid gerne en hilsen hvis i har lyst

http://minkageverden.dk/

Michelle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2012

pemiro

Polkaprik skriver:

Hej tøser

Må da lige dele med jer.

Jeg har besluttet at starte op som selvstændig og nu er der kun en lille uge til at jeg går i luften med min lille virksomhed

Men jeg vil da vise jer min hjemmeside så jeg måske kan få lidt input fra jer til hvad der evt skal tilføjes, rettes eller lignendeDen er stadig under opbygning så der er et par ting allerede er på vej. Så som webshoppen.

Men kig forbi og smid gerne en hilsen hvis i har lyst

http://minkageverden.dk/

Michelle

Jeg synes det er en ret flot hjemmeside

Held og lykke

Anmeld

14. februar 2012

Københavnermor

Det ser godt ud. 

Anmeld

14. februar 2012

Den lykkelige

Eeeeeejjjj hvor fedt!! Super hjemmeside og det er også bare min drøm at leve af det!!  arbejdede du ikke i kræmmerhuset??

Anmeld

14. februar 2012

Den lykkelige

Hvis jeg må sige en ting der kan gøres ved hjemmesiden??
Måske du allerede er igang med det..
Men at du har en galleri fane så man kan se hvad du laver, så man kan sige at det vil jeg gerne undervises i..
For hvis man ikke rigtig ved hvad du kan osv så det svært at bestille kursus.. Men hvis du skriver lidt om teknikker, og viser dine kager så kan man få inspiration tl hvad man vil undervises i..

Anmeld

14. februar 2012

ModerNatur

Den ser rigtig fin og overskuelig ud -Jeg kunne måske godt bruge en fane der hed Galleri.. (eller er det bare mig der er kav)

Anmeld

14. februar 2012

lhn89

Jeg synes også at den ser rigtigt fin ud! 

Hvis jeg må komme med ideer til hvad der evt. kunne ændres så ville det være

• At tage et enkelt billede af dig selv, i farve. Under punktet "om mig" evt. hvor du selv laver kager (fx. som her:  http://siforellana.dk/om-sif  
  • At lave en footer, med de vigtigste oplysninger (jeg ved godt at du har det under kontakt) hvis du ser på de fleste webshops, så har de det, så det altid er nemt at komme til.
  • At bruge en mere "unik" font. Den du har valgt er let at læse, men måske også lidt for normal. Den kan derfor godt komme til at blive lide "kedelig" (fx. her:  http://www.smaahjerter.dk/ har de en enkel, læselig font, som er lidt mere unik.
  • Og så vise en masse billeder af hvad du kan lave 

Men igen, ellers et rigtigt fint site - især et godt logo  

Jeg håber at det er okay, at jeg kom med de forslag. Det var i hvert fald kun i en god mening 

Anmeld

14. februar 2012

Mor til Majbørn

Klart flere billeder!!

Og saa synes jeg punktet 'om mig' bor aendres til at vaere det sidste i overste menu-linje. Det kan godt virke saadan lidt... hey-se-mig-og-hvor-spaendende-jeg-er-agtigt.

Og det gider folk jo ikke at laese om (for at vaere helt aerlig)

Anmeld

14. februar 2012

Frk.S

Rigtig fin side.

Jeg er enig med flere af de andre om, at det ville være rigtig godt med et galleri, så du viser lidt mere af hvad du kan.

Hvis jeg ellers skal komme med lidt kritik, vil jeg råde dig til at læse din tekst igennem. Jeg læste kun hurtigt, og fandt en del stave-/tastefejl.

Ellers ærgrer det mig, at du bor så langt væk - jeg ville da klart overveje sådan et kursus.

Anmeld

14. februar 2012

bullerbassen

Syntes det er en fin overskuelig hjemmeside , jeg syntes dog der mangler en fane med dine flotte kager.

Også for at se hvad man kan lærer på de forskellige kursuser.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.