Vægt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2009

Miamaja

drenge er ofte storre end pigerne naar de er saa smaa er det bedre at vaere en tyk sak end en lille bitte en synes jeg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2009

Carina_nielsen

han er måske lidt større end gennemsnittet men hvis han spiser normalt og er glad og trives så skulle der ikke være noget problem i han er lidt tungere.
har selv en datter fra 29/9 hun vejede 4320g og var 55 cm fra starten nu vejer hun 8,4 kg og er 74 cm
jeg begyndte på at give hende grød da hun var 3 mdr det var tidligere end de anbefaler men nogle børn er bare mere sultne, hvis han bare ikke får alt for ondt i maven eller har pemanent hård mave skulle der ikke være noget problem i han får grød/mos

Anmeld

27. marts 2009

Mca<3

Min søn har også altid været en af de store med god appetit ,, Kan se da han var 3 mdr vejede han 8 kg ligeud og der blev han kun ammet Da han blev 6 mdr vejede han 10 kg ... I dag er han 13 og den mest ranglede dreng nogensinde ... Nyd det mens de er små og buttede , Når de når teenagealderen er det hele væk ,,

Anmeld

27. marts 2009

Cris

Nogle gange vokser de helt vild hurtigt i starten og så kommer der en pause. For ex. jeg husker at størrelsen 62 og 68 bliv godt nok hurtigt for små, men str 74 blev brugt i et godt styk tid. Man skal ikke spekulere for meget med vægt, for nogle gange er de for stor og nogle gange er de for små og det bedste er at se, om de er glade og raske, ikke?

Anmeld

27. marts 2009

Honningblomst

Du kan ikke sammenligne børn...nogle er store andre er små.
Men man må da bare håbe at han ikke fortsætter den vækst, for det er bare ikke optimalt at være så stor hele vejen op igennem barndommen og så er der jo også den risiko for at han nemmere bliver overvægtig som voksen hvis han er det som barn.
Men mon ikke væksten stopper på et tidspunkt, det kan du jo håbe...
Knus Eva..

Anmeld

27. marts 2009

A.

smokie skriver:

Hej til alle jeg har født en dreng her den 24 nov og ville spørge jer som har født der omkring hvad jeres små poder vejer nu for min han vejer nu 9 kilo og 200g er det meget jeg har ammet ham og givet ham en flaske nu her den 16 er han begyndt på ske mad men syntes i at det er meget? af en baby på ca 4 mrd....

Knus

hej..
det er jo stor forskell på børn..
min mathinus da han var 4mdr vajede han 8200 og var 70 cm lang
så han var også stor..
synes ikke at du burde bekymre dig om noget..

Anmeld

28. marts 2009

lene

børn er lige så forskellig som vi voksne, min den store vejde 8800g og var 72 cm da han var 5 mrd, fødsels væge 2984g og 50 cm
clara vejde 6700 og var 67 cm som 5 mrd, fødselsvægt 3050g og 50 cm, så ja din dreng er stor, men ikke noget jeg syntes er for voldsomt, kender nogle deres dreng vejde 14 kg da han var 5 mrd, men han også det samme da han var et år og det udligner sig jo med alderen, mathias er i dag en lang slank dreng på 20 kg og 114 cm lang
knus lene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.