Vægt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.609 visninger
16 svar
0 synes godt om
20. marts 2009

smokie

Hej til alle jeg har født en dreng her den 24 nov og ville spørge jer som har født der omkring hvad jeres små poder vejer nu for min han vejer nu 9 kilo og 200g er det meget jeg har ammet ham og givet ham en flaske nu her den 16 er han begyndt på ske mad men syntes i at det er meget? af en baby på ca 4 mrd....

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2009

Mutti2

smokie skriver:

Hej til alle jeg har født en dreng her den 24 nov og ville spørge jer som har født der omkring hvad jeres små poder vejer nu for min han vejer nu 9 kilo og 200g er det meget jeg har ammet ham og givet ham en flaske nu her den 16 er han begyndt på ske mad men syntes i at det er meget? af en baby på ca 4 mrd....

Knus

Hejsa.

Jeg vil mene det er meget. Men jeg er ikke uddannet til at kunne sige det. Jeg har lige kigget i papirene over min datter... jeg har ikke nogen vejning omkring 4 mdr, men da hun var 5 mdr og 2 uger vejede hun 6,6

Nu er Milla-Victoria meget lille, men nu er hun 14½ mdr og vejer knap 9 kg!!
Hvad siger sundhedsplejersken??
Hvis du plotter hans vægt ind i en kurve, kan jeg se han ligger lige over den øverste kurve, så det er helt sikkert ikke noget der gør noget

Hvor meget vejede han ved fødslen??

Knus Pernille

Anmeld

20. marts 2009

Lusi

Altså nu er min datter ikke fra november måned, men fra 10 juni, så hun er jo lige lidt over 9 måneder nu og hun vejer 8,6 kg og er 73 cm. og hun vejer absolut hverken for lidt eller for meget, så synes godt nok det lyder volsomt at være 4 måneder og veje 9,2 kg
Men du er jo den eneste her der ved hvordan han ser ud, kan jo være hans knogler måske er tunge eller sådan noget.. Er de vidst på nogle

men synes så til gengæld også det lyder noget vildt at han allerede får skemad.. Tror jeg da slet ikke hans mave er klar til endnu..?

Anmeld

20. marts 2009

smokie

Min sundhedsplejerske siger ikke så meget andet end han er en sulten drengog ved fødslen vejede 3990 men jeg kan jo ikke sådan styre hvor meget han skal vokse da jeg jo ammer også har supleret med en flake nogle gange det er lidt skægt at min lille søn vejer lige så meget som din ige men den store alders forskel..

Knus

Anmeld

20. marts 2009

smokie

Lykke86 skriver:

Altså nu er min datter ikke fra november måned, men fra 10 juni, så hun er jo lige lidt over 9 måneder nu og hun vejer 8,6 kg og er 73 cm. og hun vejer absolut hverken for lidt eller for meget, så synes godt nok det lyder volsomt at være 4 måneder og veje 9,2 kg
Men du er jo den eneste her der ved hvordan han ser ud, kan jo være hans knogler måske er tunge eller sådan noget.. Er de vidst på nogle

men synes så til gengæld også det lyder noget vildt at han allerede får skemad.. Tror jeg da slet ikke hans mave er klar til endnu..?

Det er da ikke mærkeligt han er da næsten 4 mrd og får kartoffelmos det er da hvad de må få hvornår startede du?

Knus

Anmeld

20. marts 2009

Lusi

Lykke86 skriver:

Undskyld min felj.. Der er jo lavet grød til 4 måneder..
Tiden er vidst bare liiiige gået lovlig stærkt for mig..heh..
Synes nemlig ikke det er SÅ lang tid siden hun startede med grød..

Anmeld

20. marts 2009

smokie

Ok bare iorden men han har også været omkring sygehuset (pågrund af at hans navle ikke ville hele) og der sagde de heller ikke noget...

Anmeld

20. marts 2009

Lusi

Jamen så ville jeg da bare tage det stille og roligt..Så længe de jo ikke siger noget til det

Anmeld

20. marts 2009

smokie

Ja det gør jeg også men ville bare lige høre andres mening om det...

Anmeld

20. marts 2009

smokie

Milla-Victoria's mor skriver:

Hejsa.

Jeg vil mene det er meget. Men jeg er ikke uddannet til at kunne sige det. Jeg har lige kigget i papirene over min datter... jeg har ikke nogen vejning omkring 4 mdr, men da hun var 5 mdr og 2 uger vejede hun 6,6

Nu er Milla-Victoria meget lille, men nu er hun 14½ mdr og vejer knap 9 kg!!
Hvad siger sundhedsplejersken??
Hvis du plotter hans vægt ind i en kurve, kan jeg se han ligger lige over den øverste kurve, så det er helt sikkert ikke noget der gør noget

Hvor meget vejede han ved fødslen??

Knus Pernille

Han vejede 3990

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.