Vægt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.609 visninger
16 svar
0 synes godt om
20. marts 2009

smokie

Hej til alle jeg har født en dreng her den 24 nov og ville spørge jer som har født der omkring hvad jeres små poder vejer nu for min han vejer nu 9 kilo og 200g er det meget jeg har ammet ham og givet ham en flaske nu her den 16 er han begyndt på ske mad men syntes i at det er meget? af en baby på ca 4 mrd....

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2009

Mutti2

smokie skriver:

Hej til alle jeg har født en dreng her den 24 nov og ville spørge jer som har født der omkring hvad jeres små poder vejer nu for min han vejer nu 9 kilo og 200g er det meget jeg har ammet ham og givet ham en flaske nu her den 16 er han begyndt på ske mad men syntes i at det er meget? af en baby på ca 4 mrd....

Knus

Hejsa.

Jeg vil mene det er meget. Men jeg er ikke uddannet til at kunne sige det. Jeg har lige kigget i papirene over min datter... jeg har ikke nogen vejning omkring 4 mdr, men da hun var 5 mdr og 2 uger vejede hun 6,6

Nu er Milla-Victoria meget lille, men nu er hun 14½ mdr og vejer knap 9 kg!!
Hvad siger sundhedsplejersken??
Hvis du plotter hans vægt ind i en kurve, kan jeg se han ligger lige over den øverste kurve, så det er helt sikkert ikke noget der gør noget

Hvor meget vejede han ved fødslen??

Knus Pernille

Anmeld

20. marts 2009

Lusi

Altså nu er min datter ikke fra november måned, men fra 10 juni, så hun er jo lige lidt over 9 måneder nu og hun vejer 8,6 kg og er 73 cm. og hun vejer absolut hverken for lidt eller for meget, så synes godt nok det lyder volsomt at være 4 måneder og veje 9,2 kg
Men du er jo den eneste her der ved hvordan han ser ud, kan jo være hans knogler måske er tunge eller sådan noget.. Er de vidst på nogle

men synes så til gengæld også det lyder noget vildt at han allerede får skemad.. Tror jeg da slet ikke hans mave er klar til endnu..?

Anmeld