Masig skriver:
På den ene side ville jeg sige: prøv at give det en chance og se hvad hun siger, måske hun er anderledes når det er jeres barn (læs: en del af flokken).
På den anden side, ville jeg godt nok være meget bekymret. Hvis hun bider så meget som du skriver, så ville jeg aldrig lade hunden være i nærheden af babyen, og jeg tror ikke det er fedt hele tiden at skulle være obs på om hunden kom for tæt på babyen. Det kan SÅ hurtigt gå galt hvis man lige kigger væk et sekund...
Jeg kan udemærket se dilemmaet, men personligt tror jeg simpelthen ikke jeg turde tage chancen...
Kan I ikke give den til noget familie eller venner som den er fortrolig med? er nok temmelig svært når den bider, men istedet for at aflive?
Der er desværre ikke rigtig nogen som kan tage hende..
Mine forældres hund, er ellers lige død - men de vil simpelthen ikke have hende, fordi hun bliver så aggresiv når der kommer gæster, og derhjemme bor mine brødre stadigvæk og de har ofte besøg, så de synes det ville være træls med en så larmende hund..
De synes selvfølgelig hun er rigtig sød og dejlig, og det vil være rigtig synd at aflive hende, men de vil simpelthen ikke - og det forstår jeg godt..
Mine svigerforældre, vil gerne passe dem engang i mellem, men de vil ikke have hund igen, da de følger sig "fanget" og "bundet" - og de vil ikke miste deres frihed, særligt ikke når der kommer 2 stk. børnebarn i 2012.. og det er også helt forståligt..
Ingen af vores venner, er blevet så gode venner med hende - for det tillader hun ikke.. og hun kan slet ikke lide min biologiske far 
og vi kan ikke heller ikke sælge hende, for hun er så aggresiv at hun vil skramme folk væk lige med det samme..
Vi ved bare ikke om vi tør at tage chancen, når først vores baby er kommet til verden.. Men det ville også være fedt hvis hun bare fungeret med baby, og vores tanker og overvejelser blev gjord til skamme.. men nøj vi tvivler..