Anonym skriver:
jeg er SÅ ked af det...
og egentlig burde jeg sikkert slet ikke have lov til at være ked af det...! jeg føler mig så ussel, tarvelig, dum og led..
sagen er den at min kæreste og jeg har prøvet på at lave et barn sammen siden Januar 2011... der sker bare INTET!
udover dette fik vores økonomi et ordentlig krak sidste år, så vi måtte skyde alle planer om vores drømme hus væk og sidder derfor nu i en skod lejlighed..
min kæreste gik med planer om at fri (har han sidenhen fortalt mig) men han droppede det igen da der hverken var penge til den ring han har udset sig eller penge til et bryllup inden for ihvertfald de næste 4-5 år...
jeg føler at vi bliver ramt af alt det uheld vi overhoved kan!!!!
dødsstødet kom så da hans søster meddeler at de venter sig, OG at de er blevet forlovet!
de har prøvet 1 måned på at blive gravid! BANG!
og her kunne jeg så mærke at en meget meget meget stor grim sort sky af ren og skær misundelse flød ind over mig!!! 
jeg ved godt at jeg sikkert burde være glad på deres vegne og alt det der... men unskyld mig, det kan jeg bare ikke når de får ALT det jeg selv går og drømmer om og kæmper for...
jeg har grædt og grædt, og kan slet ikke overskue hvordan jeg skal rende rundt med hende hele sommeren og se hendes voksende mave, høre om deres bryllups planlæggelser og alt mulig andet!!!

Sådan er der rigtig rigtig mange der har det.. det er SÅ unfair at nogle skal have det så let og nærmest får alt serveret på et sølvfad, mens vi andre skal kæmpe for det hele med blod, sved og tårer...
Vi forsøgte selv at lave baby i 11 mdr, vores økonomi røg sig også en tur, jeg har intet arbejde og lader ikke til jeg kan få det de næste par år.. Alt imens mine venner bliver gravide på stribe uden overhovedet at gøre noget særligt for det, får de fedeste jobs, tager på lækre ferier, bliver gift osv osv....
Det er SÅ hårdt, MEN en dag kommer lykken til dem der venter... Efter 11 mdr blev vi endelig gravide, efter et par års venten kunne vi endelig flytte ind i vores nye hus i oktober... Økonomien er stadig ikke helt god, men vi klarer os, jeg har stadig intet job, men bruger tiden på kurser og hobbyer istedet...
Jeg ved hvor hårdt det er at vente og vente og føle hele verden er imod en, men en dag så vender det... Og hvem ved, du når måske at blive gravid inden for de næste par måneder og så skal du ikke bare gå og se på hendes voksende mave, men også din egen