Endnu en i denne gruppe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2012

Sujan

Putomanen skriver:

Hvor er jeg bare rigtig ked af at høre, at det ikke gik med jer!!! Kæmpe  til dig og den lille bebs!!!

Det lyder som, at du har et rigtig godt netværk, så du skal nok klare dig godt

Tak.. ja har heldigvis nogle til at bakke mig op. Det er så rart. Ville være svært uden.

Er så ked af det ikke gik. Men nu vil jeg ikke udsætte mig selv for mere. Må bare tro på at fremtiden ser lysere ud:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2012

Carl-Emil's mor

Sujan skriver:

Tusind tak..

Er som sagt nok stadig i chok.. for er ikke rigtig sur eller noget.. har været meget ked af det. Men nu er jeg ingenting. Er sikker på det kommer..

Må have været virkelig hårdt for dig. Kan jeg slet ikke forestille mig. Man drømmer om at være en familie. Og det skal man bare ikke være.. virkelig hårdt at tænke på. Men kan se flere har gjort det før mig. så mon ikke jeg kommer igennem det.

Tak for dine ord

Det kommer på et tidspunkt ja også går det over til man er ligeglad... Bare vær en engel og pas rigtig godt på dig selv!! Forkæl dig selv list ekstra og lav nogle gode ting det er vigtigt for dig og baby... Mit vendepunkt blev at baby havde det dårligt pga min mælk pga jeg var så stresset og ked - det gjorde jeh blev fuldstændig ligeglad med ham.. I Babys verden er du den eneste vigtige person håber du og eksen finder en god måde at arbejde sammen på... Mit ord står ved magt du er altid velkommen til at skrive... Og ja en traditionel familie med mor og far og barn var jo hvad man havde i tankerne men lykkelige forældre hver for sig er en bedre familie end ulykkelige forældre sammen.... Masser af knus

Anmeld

13. februar 2012

Pige2009

Sujan skriver:

Ja.. jeg skal være enlig mor.

Er meget svært at forstå lige nu. Det hele er så uvirkeligt.

Men sagen er at min kæreste flere gange har gjort helt utilgivelige ting, med en anden pige. og for 4 mdr. siden gav jeg ham en sidste chance. Han har dog ikke overholdt de aftaler vi har lavet. Så derfor har jeg ingen anden udvej end at forlade ham.

Jeg har termin om halvanden måned
Så det bliver mega hårdt og bestemt ikke det jeg ønskede for mit kommende barn. Men det kan åbenbart ikke være anderledes.

Jeg er så heldig at have nogle super venner som vil låne mig en lejlighed gratis. og der kan jeg flytte hen til jeg finder ud af hvad der skal ske. Har haft gang i hus renovering, så ved ikke om vi kan sælge vores hus, som det ser ud lige nu... Håber jeg med tiden kan lokke eksen til at beholde huset. Det ville være nemmest for alle parter... Så håber jeg kan få ham til at indse dette. Men må se.

Det hele er ikke rigtig gået op for mig endnu. Er i chock.

Så har sikkert brug for alt jeres støtte i den nærmeste fremtid.

Sikke da noget møg, men når chokket har lagt sig, er jeg overbevist om, at du kommer styrket ud på den anden side. Du virker som en stærk pige og stor cadeau til dig at forlade ham nu. Det vidner om en stor beslutsomhed og styrke hos dig

Kh. Linda

Anmeld

13. februar 2012

Eliza

i skal nok klare den.. stærkt at du kan tage beslutningen og ikke finder dig i det som nogen nok ville gøre med baby på vej.. masser af  og jeg tror på i nok skal få det godt dig og betten..

Anmeld

13. februar 2012

Loa

til dig....

Kender dig ikke, men vil bare sige jeg syntes det er flot gjort af dig. Er svært at forlade sin kæreste/mand, men efter det du skriver han har budt dig, lyder det til det var det helt rigtige valg 

Anmeld

13. februar 2012

Mamalou

Stort knus til dig! 

Dejligt at mærke opbakning fra omgangskredsen, og ikke mindst at få stillet en lejlighed til rådighed. Så kan du få ham på afstand, indtil I finder en løsning på huset. 

Hvis han ikke kan respektere dine grænser og overholde de aftaler I har lavet, så tror jeg også, at du er bedre tjent uden. At du går fra ham viser styrke hos dig! Jeg er sikker på, at du klarer dig godt med dit lille spir. 

Ønsker dig alt det bedste!

Anmeld

14. februar 2012

Putomanen

Sujan skriver:

Tak.. ja har heldigvis nogle til at bakke mig op. Det er så rart. Ville være svært uden.

Er så ked af det ikke gik. Men nu vil jeg ikke udsætte mig selv for mere. Må bare tro på at fremtiden ser lysere ud:-)

Jeg kan godt forstå at du er ked af det over det. Men det lyder som om, at du har kæmper for at få de ttil at fungere. Hvis han ikke er villig til at gøre det samme, så er der ikke så meget mere, du kan gøre...

Jeg tror det er rigtig godt at få det på plads, at gå fra hinanden, inden den lille kommer til verden. Jeg håber, at han vil være sit ansvar voksent som far!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.