Endnu en i denne gruppe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.344 visninger
16 svar
0 synes godt om
13. februar 2012

Sujan

Ja.. jeg skal være enlig mor.

Er meget svært at forstå lige nu. Det hele er så uvirkeligt.

Men sagen er at min kæreste flere gange har gjort helt utilgivelige ting, med en anden pige. og for 4 mdr. siden gav jeg ham en sidste chance. Han har dog ikke overholdt de aftaler vi har lavet. Så derfor har jeg ingen anden udvej end at forlade ham.

Jeg har termin om halvanden måned
Så det bliver mega hårdt og bestemt ikke det jeg ønskede for mit kommende barn. Men det kan åbenbart ikke være anderledes.

Jeg er så heldig at have nogle super venner som vil låne mig en lejlighed gratis. og der kan jeg flytte hen til jeg finder ud af hvad der skal ske. Har haft gang i hus renovering, så ved ikke om vi kan sælge vores hus, som det ser ud lige nu... Håber jeg med tiden kan lokke eksen til at beholde huset. Det ville være nemmest for alle parter... Så håber jeg kan få ham til at indse dette. Men må se.

Det hele er ikke rigtig gået op for mig endnu. Er i chock.

Så har sikkert brug for alt jeres støtte i den nærmeste fremtid.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2012

kimfrit

Kæmpe

Anmeld

13. februar 2012

wmillapigenw

Alt held og lykke med det hele! det lyder ikke rart at skulle til at flytte nu hvor du er så langt henne, men som jeg kan læse så er der ingen anden udvej.. jeg syntes det er synd for dig at han ikke bare fortæller dig han ikke kan holde sig fra en anden.. men at du skal stå her i sidste øjeblik og gennemgå det hele! ønsker dig alt held, det får du brug for!

Anmeld

13. februar 2012

Caroline86

ååhhh, søde det havde jeg ikke set komme!

Stort knus til dig! Du ved hvor jeg er

Anmeld

13. februar 2012

Sujan

Tak for jeres støtte.. ja er bare en så lang og indviklet historie med så mange løgne og bedrag, at jeg ikke kan magte at skrive hele historien. Kan være jeg kan det en dag.

Er en rigtig dårlig start på livet for den lille og mig. Men håber vi klare det.. det skal vi.

Anmeld

13. februar 2012

Madam Blå

Sujan skriver:

Tak for jeres støtte.. ja er bare en så lang og indviklet historie med så mange løgne og bedrag, at jeg ikke kan magte at skrive hele historien. Kan være jeg kan det en dag.

Er en rigtig dårlig start på livet for den lille og mig. Men håber vi klare det.. det skal vi.

Ja, i klarer det

Synes du skal have et stort skulderklap for den beslutning. Han lyder til at have været en værre en, så det er helt sikkert den rigtige beslutning Og med tiden skal det nok blive rigtig godt.

Pøjpøj med det hele!

Anmeld

13. februar 2012

Putomanen

Hvor er jeg bare rigtig ked af at høre, at det ikke gik med jer!!! Kæmpe  til dig og den lille bebs!!!

Det lyder som, at du har et rigtig godt netværk, så du skal nok klare dig godt

Anmeld

13. februar 2012

AnnaK89

Kæmpe kram til dig 

Det ser sikkert sort ud lige nu - men det skal nok gå, du skal nok klare dig godt med baby 

Anmeld

13. februar 2012

Carl-Emil's mor

Sujan skriver:

Ja.. jeg skal være enlig mor.

Er meget svært at forstå lige nu. Det hele er så uvirkeligt.

Men sagen er at min kæreste flere gange har gjort helt utilgivelige ting, med en anden pige. og for 4 mdr. siden gav jeg ham en sidste chance. Han har dog ikke overholdt de aftaler vi har lavet. Så derfor har jeg ingen anden udvej end at forlade ham.

Jeg har termin om halvanden måned
Så det bliver mega hårdt og bestemt ikke det jeg ønskede for mit kommende barn. Men det kan åbenbart ikke være anderledes.

Jeg er så heldig at have nogle super venner som vil låne mig en lejlighed gratis. og der kan jeg flytte hen til jeg finder ud af hvad der skal ske. Har haft gang i hus renovering, så ved ikke om vi kan sælge vores hus, som det ser ud lige nu... Håber jeg med tiden kan lokke eksen til at beholde huset. Det ville være nemmest for alle parter... Så håber jeg kan få ham til at indse dette. Men må se.

Det hele er ikke rigtig gået op for mig endnu. Er i chock.

Så har sikkert brug for alt jeres støtte i den nærmeste fremtid.

Velkommen til først og fremmest tillad dig selv at være ked sur og frustreret.. Sæt pris på det slutter nu før du skal føde når du inderst godt ved det alligevel ikke vil gå så er du bedre stillet sådan.. Jeg ville have ønsket jeg var smuttet før jeg havde født- jeg blev alene 2 dage efter jeg havde født, havde ret bedre før jeg hver født.... Du er mere end hjertelig velkommen til at skrive til mig... Er rigtig rart at få sat ord på.. Kæmpe knus herfra

Anmeld

13. februar 2012

Sujan

Höör skriver:

TTu

Velkommen til først og fremmest tillad dig selv at være ked sur og frustreret.. Sæt pris på det slutter nu før du skal føde når du inderst godt ved det alligevel ikke vil gå så er du bedre stillet sådan.. Jeg ville have ønsket jeg var smuttet før jeg havde født- jeg blev alene 2 dage efter jeg havde født, havde ret bedre før jeg hver født.... Du er mere end hjertelig velkommen til at skrive til mig... Er rigtig rart at få sat ord på.. Kæmpe knus herfra

Tusind tak..

Er som sagt nok stadig i chok.. for er ikke rigtig sur eller noget.. har været meget ked af det. Men nu er jeg ingenting. Er sikker på det kommer..

Må have været virkelig hårdt for dig. Kan jeg slet ikke forestille mig. Man drømmer om at være en familie. Og det skal man bare ikke være.. virkelig hårdt at tænke på. Men kan se flere har gjort det før mig. så mon ikke jeg kommer igennem det.

Tak for dine ord

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.