Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Månsson skriver: Og nej mos det sker der ikke noget ved
Og nej mos det sker der ikke noget ved
Skal man fjerne det eller er det ligemeget?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
nettemor skriver: TUSIND tak for alle dine svar Vi er enige om den skal beskæres men ville jo lige være sikker på det ikke var pga sygdom for så skulle den jo bare væk . Men den er jo så din med blomster og dejlig med æbler Hvornår er det bedst at beskære den?
TUSIND tak for alle dine svar Vi er enige om den skal beskæres men ville jo lige være sikker på det ikke var pga sygdom for så skulle den jo bare væk . Men den er jo så din med blomster og dejlig med æbler
Hvornår er det bedst at beskære den?
Omkring okt/nov eller først på foråret der må ikke være frost og helst inden blomstring.. Elsker os mit eget æble træ, det er da bare det smukkeste når det står i fuld flor og lækker med æblemos til de små
nettemor skriver: Skal man fjerne det eller er det ligemeget?
Det er ligemeget
nettemor skriver: Tusind tak! Det er ikke sådan med det når ens fingre ikke har den mindste lille grønne farve. Men vil jo gerne kunne lidt selv alligevel
Tusind tak! Det er ikke sådan med det når ens fingre ikke har den mindste lille grønne farve. Men vil jo gerne kunne lidt selv alligevel
Månsson skriver: Omkring okt/nov eller først på foråret der må ikke være frost og helst inden blomstring.. Elsker os mit eget æble træ, det er da bare det smukkeste når det står i fuld flor og lækker med æblemos til de små
Så nu her i Marts evt?
Ved du så også noget om den mørke aflejring der er på æblerne ?
Sorry jeg ved det er maaaaange spørgsmål
Puslingen skriver:
Tak
Hvordan går det forresten med din søn? Er han blevet frisk?
nettemor skriver: Så nu her i Marts evt? Ved du så også noget om den mørke aflejring der er på æblerne ? Sorry jeg ved det er maaaaange spørgsmål
Ja hvis der ikke er frost så er det fint, man kan ikke beskære for meget Hmm har du et billede?
Månsson skriver: Ja hvis der ikke er frost så er det fint, man kan ikke beskære for meget Hmm har du et billede?
Hmm det tror jeg ikke..
Men det er sådan noget lidt ru der sidder på æblerne. I plamacher..
nettemor skriver: Hmm det tror jeg ikke.. Men det er sådan noget lidt ru der sidder på æblerne. I plamacher..
Åh det ved jeg ikke lige, svært når jeg ikke lige kan se det
nettemor skriver: Tak Hvordan går det forresten med din søn? Er han blevet frisk?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128