Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
nettemor skriver: Ja lige præcis. Dem har vi maaange af.. Sletter selvfølgelig også mange af dem men nogle af dem er simpelthen sjove så føler man er nødt til at gemme dem
Ja lige præcis. Dem har vi maaange af.. Sletter selvfølgelig også mange af dem men nogle af dem er simpelthen sjove så føler man er nødt til at gemme dem
præcis
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hun er virkelig en bedårende lille pige
Lilje82 skriver: Hun er virkelig en bedårende lille pige
tusind tak
Caroline86 skriver: nogle af billederne er hjemme hos mormor og morfar Dem hvor hunden er med på er taget derhjemme! Vi må nemlig ikke have dyr
nogle af billederne er hjemme hos mormor og morfar Dem hvor hunden er med på er taget derhjemme! Vi må nemlig ikke have dyr
øv men der ser hyggeligt ud alligevel
mor:) skriver: øv men der ser hyggeligt ud alligevel
ja, der er også dejligt Og jeg har jo boet der hele mit liv (de har selv fået bygget huset og har boet der siden) så det er fedt at Laura kan få lov til at "vokse op" samme sted
Caroline86 skriver: ja, der er også dejligt Og jeg har jo boet der hele mit liv (de har selv fået bygget huset og har boet der siden) så det er fedt at Laura kan få lov til at "vokse op" samme sted
hvor skønt. Vores dreng elsker også at komme på besøg hos bedsteforældrene.
Haha jaah det kan jo være svært at fange hende på billede sår'n som hun fiser rundt..
hihi det sidste billeder er bare såå godt.. hun ser en lille smugle grådig ud
Trine89 skriver: Haha jaah det kan jo være svært at fange hende på billede sår'n som hun fiser rundt.. hihi det sidste billeder er bare såå godt.. hun ser en lille smugle grådig ud
det er vigtig at få det hele med særligt når man spiser tomatsuppe hæhæ
Caroline86 skriver: det er vigtig at få det hele med særligt når man spiser tomatsuppe hæhæ
jah jah.. det skulle jo nødig gå til spilde.. hihi
Madglade lille barn
Trine89 skriver: jah jah.. det skulle jo nødig gå til spilde.. hihi Madglade lille barn
hun er da ikke glad for mad!? hæhæ...
Glæder mig til weekenden
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128