spisning på billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.858 visninger
22 svar
0 synes godt om
12. februar 2012

Caroline86

Hahaha... sad lige og kiggede billeder af Laura og hun spiser seriøst på stort set alle de billeder jeg har af hende

Ved ikke om det er fordi det er det eneste tidspunkt hun sidder stille, men det er da ret komisk hun spiser også ret meget - og ofte

En god lejlighed til spaaaaam! Der er også lige "et par" ikke-spise-billeder imellem

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2012

lilledittemor

Haha - kan godt følge dig i det med spise billederne, sådan var det også med min niece

Hvor er hun sød din datter - virkelig køn!

Anmeld

13. februar 2012

Caroline86

Ditte_Marie skriver:

Haha - kan godt følge dig i det med spise billederne, sådan var det også med min niece

Hvor er hun sød din datter - virkelig køn!

tusind tak

Det er virkelig sjovt så mange spisebilleder der er !!! men det lykkedes mig da at finde en del frem UDEN mad i munden

Anmeld

13. februar 2012

Maria.

Skønne unge!!  

Anmeld

13. februar 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Caroline86 skriver:

Hahaha... sad lige og kiggede billeder af Laura og hun spiser seriøst på stort set alle de billeder jeg har af hende

Ved ikke om det er fordi det er det eneste tidspunkt hun sidder stille, men det er da ret komisk hun spiser også ret meget - og ofte

En god lejlighed til spaaaaam! Der er også lige "et par" ikke-spise-billeder imellem

hvor er hun dog sød- skønne billeder.

sad også lige og tænkte - sikke dog et hyggeligt hjem. Der ser flot ud

Anmeld

13. februar 2012

Caroline86

mor:) skriver:

hvor er hun dog sød- skønne billeder.

sad også lige og tænkte - sikke dog et hyggeligt hjem. Der ser flot ud

nogle af billederne er hjemme hos mormor og morfar Dem hvor hunden er med på er taget derhjemme! Vi må nemlig ikke have dyr

Anmeld

13. februar 2012

Caroline86

Caroline86 skriver:

nogle af billederne er hjemme hos mormor og morfar Dem hvor hunden er med på er taget derhjemme! Vi må nemlig ikke have dyr

hov, og tak

Anmeld

13. februar 2012

Nettemor

De fleste af vores billeder er vist også spise billeder. -eller sovebilleder Ellers er det fleste billeder slørede fordi han lige pludselig stikker

Super gode billeder ellers.  Hun er vel nok fotogen og dejligt

Anmeld

13. februar 2012

Caroline86

nettemor skriver:

De fleste af vores billeder er vist også spise billeder. -eller sovebilleder Ellers er det fleste billeder slørede fordi han lige pludselig stikker

Super gode billeder ellers.  Hun er vel nok fotogen og dejligt

ja sovebilleder har jeg også et par stykker af hihi! Ikke sådan med de der krudtugler

Og ja de slørede billeder!? haha... enten det, eller et billede af en halv pande eller sådan noget fordi de drøner rundt

Anmeld

13. februar 2012

Nettemor

Caroline86 skriver:

ja sovebilleder har jeg også et par stykker af hihi! Ikke sådan med de der krudtugler

Og ja de slørede billeder!? haha... enten det, eller et billede af en halv pande eller sådan noget fordi de drøner rundt

Ja lige præcis. Dem har vi maaange af.. Sletter selvfølgelig også mange af dem men nogle af dem er simpelthen sjove så føler man er nødt til at gemme dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.