råber han bare eller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2012

Frk.S

He he, det gør Freja også.
Jeg er sikker på det er helt normalt. De prøver stemmen af. Det lyder bare vildt sødt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2012

ano14316

vitapigen skriver:

Hehe hvor er han dejlig  Han ELSKER da bare at høre sin stemme og dette er bare en fase  Snart finder han enn ny lyd der er sjov at sige  Jeg kan huske da min datter var 4-5 mdr. var det rigtig sjovt at sige en lyd der lød som om hun blev kvalt  Og vi farede jo hen til hende og så fik vi bare et stort grin

Mange tak...

Åh nej da.. sikke et renderi man kan få sig hvis de lyder som om de er ved at blive kvalt.. han siger også sådan en lyd, som hvis man har noget der chikanere i halsen hehe..

Anmeld

13. februar 2012

ano14316

Frk.S skriver:

He he, det gør Freja også.
Jeg er sikker på det er helt normalt. De prøver stemmen af. Det lyder bare vildt sødt.

Ja det gør det.. men jeg fik bare lige pludselig tanken om det var unormalt.. hehe..

Anmeld

13. februar 2012

ano14316

AnneBJ skriver:

Det begyndte Felix også på da han var 4-5 mdr!

Lækker lille trold du har dig!  

tark for det..

Anmeld

13. februar 2012

modesty

ano14316 skriver:

min søn 'råber'. og vi kan ikke helt finde ud af hvorfor, og om det er normalt. han er lige blevet 4 mdr.

han gør det kun når han er i godt humor, og det forstærkes af at man snakker til ham.

hvad siger i?

Gud hvor dejligt at se, min søn på 4 mdr. er lige begyndt på det samme, men bare endnu mere "presse"-agtigt. Rart at vide at der ikke er noget galt, heheh! Her er det kommet i forbindelse med 19-ugers tigerspringet (som typisk starter mellem 14 og 17 uger), hvor han også er begyndt at sige en masse andre lyde.

Anmeld

13. februar 2012

Janni.

Åh hvor er han sød.

Du har helt sikkert fået de svar du søgte. Min søn Silas snakkede med da jeg afspillede videoen.

Anmeld

13. februar 2012

Clisolka

Hihi hvor er han sød - han prøver skam bare sin stemme af  Der har vi også været herhjemme 

Anmeld

13. februar 2012

ano14316

Babymor2010 skriver:

Hihi hvor er han sød - han prøver skam bare sin stemme af  Der har vi også været herhjemme 

tak.. han er dejligt..

Ja det gør han,. og den virkerfint

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.