Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ano14316 skriver: min søn 'råber'. og vi kan ikke helt finde ud af hvorfor, og om det er normalt. han er lige blevet 4 mdr.han gør det kun når han er i godt humor, og det forstærkes af at man snakker til ham. hvad siger i?
min søn 'råber'. og vi kan ikke helt finde ud af hvorfor, og om det er normalt. han er lige blevet 4 mdr.han gør det kun når han er i godt humor, og det forstærkes af at man snakker til ham. hvad siger i?
Nåårh
Det gjorde Oscar også dengang .. Tror det er for at høre deres egen stemme ..
Mon ikke bare han har fundet ud af at han kan? Han synes nok selv det lyder sjovt eller at jeres reaktion er sjov
sommerbarn<3 skriver: Mon ikke bare han har fundet ud af at han kan? Han synes nok selv det lyder sjovt eller at jeres reaktion er sjov
Det er helt almidelige glade lydprøver Vent du bare til han begynder at hvine
morethanperfect skriver: Nåårh Det gjorde Oscar også dengang .. Tror det er for at høre deres egen stemme ..
mariamiss6 skriver: Det er helt almidelige glade lydprøver Vent du bare til han begynder at hvine
Hehe hvor er han dejlig Han ELSKER da bare at høre sin stemme og dette er bare en fase Snart finder han enn ny lyd der er sjov at sige Jeg kan huske da min datter var 4-5 mdr. var det rigtig sjovt at sige en lyd der lød som om hun blev kvalt Og vi farede jo hen til hende og så fik vi bare et stort grin
Victoria er 6,5 måned og hun gør det stadig
Det begyndte Felix også på da han var 4-5 mdr! Lækker lille trold du har dig!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128