Hold fast hvor jeg har bare dårlig samvittighed over for Silas (13 måneder) 
Han er lige blevet storebror i tirsdags, til en lille pige (Mille).
Mille har indtil nu været helt utrolig nem. sover 3-4 timer ad gangen, spiser godt og skriger kun hvis hun er sulten eller bleen er træls. Så det er ikke fordi der ikke er tid til Silas. Han passer sin dagpleje og er glad og tilfreds.
MEN... gud hvor har jeg bare dårlig samvittighed over at have gjort ham til storebror så hurtigt. Jeg føler på et eller andet punkt at jeg mister noget tid med ham nu hvor Mille er kommet til verden. Selvom det umiddelbart ikke er sådan. For har jo masser af tid til ham når Mille sover. Han har ikke reageret negativt på hendes ankomst, tværtimod. Han vil gerne ae hende når vi sidder med hende og han peger og fortæller når han ser hende.
Men så her til aften da han skulle i seng, græd han noget så hjerteskærende. Egentligt kunne jeg jo godt hører at det var fordi han var træt (det er sket nogle gange før, men han falder typisk ret hurtigt i søvn. Dvs. i løbet af 3-5 minutter), men nøj hvor gjorde det ondt denne gang. Har faktisk ikke lavet andet end at græde lige siden han blev lagt i seng kl. 19:00. Det er aldrig sket for mig før 
Ved ikke helt hvad jeg ville med dette indlæg. Nok bare af med nogle af mine tanker.
Tak fordi du læste med.
Anmeld