Hvad tid spiser I aftensmad? (Jer med børn)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.314 visninger
27 svar
0 synes godt om
12. februar 2012

lycly

Ja, jeg er lidt nysgerrig omkring hvad tid I andre spiser aftensmad, specielt jer der har børn.
Vi har jo Julia på snart 7 mdr, og vi er ret dårlige til at spise aftensmad på samme tidspunkt hver dag. Dog er det senest kl. 19.00. Det har altid passet godt med kl. 19.00, for så passer det med, at Julia kan komme i bad og i nattøjet efter maden, ligge og hygge på sofaen og så blive puttet kl. 21.00.

Men tænker lidt, at det er jo ikke holdbart senere hen, når hun starter i dagpleje? Specielt at det ikke er samme tidspunkt vi spiser hver dag.

Så hvad gør I? Og hvordan får I det til at hænge sammen - hvordan ser jeres rytme ud?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2012

B&J

tit kommer daniel i bad kl 17 eller efter vi har spist som er kl 18 før hen var det kl 17.30 vi spiste sammen... men han har rykket det efter han er begyndt at spise mere...

men ja det svinger lidt

Anmeld

12. februar 2012

dorthemus

Mellem 17.30 og 18. Hun er 20 måneder og kommer så i seng mellem 19 og 19.30 i hverdagene.

Anmeld

12. februar 2012

D-Micka

vi spiser mellem 16:30 -17:00..

Jamie sover hver aften kl. 17:30 .. så kan han ikke holde sig længere

Anmeld

12. februar 2012

sarahb

Vi spiser mellem 17.30-18 og så er der ro kl.19

Anmeld

12. februar 2012

Mille83

Vi spiser kl 17, Nicoline bliver puttet ca 18.30 da hun er SÅ træt allerede der.....

Anmeld

12. februar 2012

lycly

D-Micka skriver:

vi spiser mellem 16:30 -17:00..

Jamie sover hver aften kl. 17:30 .. så kan han ikke holde sig længere

Det var godt nok tidligt I spiser. Så tidligt kommer vi nok ikke til at spise, både fordi min kæreste ikke er hjemme da, og fordi jeg ikke er sulten på det tidspunkt

Anmeld

12. februar 2012

D-Micka

LunaLykke skriver:

Det var godt nok tidligt I spiser. Så tidligt kommer vi nok ikke til at spise, både fordi min kæreste ikke er hjemme da, og fordi jeg ikke er sulten på det tidspunkt

hehe .. det var godt nok også noget jeg lige skulle vende mig til ..
Men nu er det jo bare sådan

Anmeld

12. februar 2012

quindelist

Vi spiser ved 19 tiden -Sigrid er også en lille natteravn der går i seng kl 21. Det passer ret godt med at hun tager en lur fra kl 16-18 (den eneste på dagen der er længere end 30 min).

Har selv tænkt at det jo nok ikke holder når hun engang skal i vuggestue men så må vi jo se hvilken rytme der passer bedst til den tid. Formentlig holder sengetid kl 21 jo heller ikke ved efterhånden som de bliver større.

Anmeld

12. februar 2012

kirsti

Da noah var mindre og kom i seng kl 18 spiste vi ca kl 17, nu kommer han i seng kl 19 og vi spiser ml 17-18

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.