Ble numse..:D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. februar 2012

MomInTheMaking

ano14316 skriver:

haha nøgen end vågen.. haha.. han ligger her og sover på maven af mig og vi sad lige og snakkede om at han snart skal vågne..

hæhæ.. jeg forstod hvad du mente..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2012

MomInTheMaking

camillakrath skriver:

Vi gør det ofte  Er han lidt pyldret eller sådan, virker det hver gang. Så ligger han bare og snakker og nyder det

Ihh det er altså bare sødt at man kan blive så glad for lidt luft på numsen. men kan nu også godt forstå det, da det nok er en ret indelukket fornøjelse med sådan en ble.  

-Sheila

Anmeld

12. februar 2012

marius' mor

Mom In The Making skriver:

Min datter elsker at ligge med numsen bar' på puslebordet og det er altså ikke altid jeg gider stå derude og glo, så længe som hun synes det er dejligt.. så jeg er begyndt at ligge hende på legetæppet på et håndklæde ind imellem.

HUN ELSKER det, hun kan nå sine fødder og der er ikke noget der strammer.

Er der andre der gør sådan eller noget lignende eller er det bare heeelt mærkeligt?

-Sheila

ork... det har vi gjort hele marius's ligge-på-maven-periode.. han syntes det var skønt også syntes jeg da bare de skal have lov..

Anmeld

12. februar 2012

MomInTheMaking

marius' mor skriver:

ork... det har vi gjort hele marius's ligge-på-maven-periode.. han syntes det var skønt også syntes jeg da bare de skal have lov..

Enig, hun skal have lov så længe hun lyster. hehe.

-Sheila

Anmeld

12. februar 2012

lycly

Når min datter har været i bad, så tager jeg puslepuden med ind på gulvet i stuen, og så får hun lov at ligge der helt bar - og hun elsker det! Jeg gider nemlig heller ikke stå inde ved puslebordet i en evighed, så er det hyggeligere at sidde på gulvet inde i stuen

Anmeld

13. februar 2012

MomInTheMaking

LunaLykke skriver:

Når min datter har været i bad, så tager jeg puslepuden med ind på gulvet i stuen, og så får hun lov at ligge der helt bar - og hun elsker det! Jeg gider nemlig heller ikke stå inde ved puslebordet i en evighed, så er det hyggeligere at sidde på gulvet inde i stuen

Ihh.. det er bare så hyggeligt. Tror jeg vil gøre det til en fast daglig ting.. Det er så dejligt at ha' numsen bar'..

-Sheila

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.