Ble numse..:D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

806 visninger
15 svar
0 synes godt om
12. februar 2012

MomInTheMaking

Min datter elsker at ligge med numsen bar' på puslebordet og det er altså ikke altid jeg gider stå derude og glo, så længe som hun synes det er dejligt.. så jeg er begyndt at ligge hende på legetæppet på et håndklæde ind imellem.

HUN ELSKER det, hun kan nå sine fødder og der er ikke noget der strammer.

Er der andre der gør sådan eller noget lignende eller er det bare heeelt mærkeligt?

-Sheila

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2012

Holbæktrunten

Mom In The Making skriver:

Min datter elsker at ligge med numsen bar' på puslebordet og det er altså ikke altid jeg gider stå derude og glo, så længe som hun synes det er dejligt.. så jeg er begyndt at ligge hende på legetæppet på et håndklæde ind imellem.

Er der andre der gør sådan eller noget lignende eller er det bare heeelt mærkeligt?

-Sheila

Yup, her er det det samme - og gerne så han kan mærke varmen fra brændeovnen :0)

Det er også rigtig godt for de små´s numser at få luft 

Anmeld

12. februar 2012

ano14316

-Sheila

det gør vi også her hver aften.. og det er faktisk meget sjovt for det er der han virkelig giver gas og får brugt kroppen og han kan meget mere nøgen end med tøj på..

Anmeld

12. februar 2012

MomInTheMaking

Holbæktrunten skriver:

Yup, her er det det samme - og gerne så han kan mærke varmen fra brændeovnen :0)

Det er også rigtig godt for de små´s numser at få luft 

Penny har fået strikkesokker på, så hun ser rigtig smart ud, for vi har desværre ikke brændeovn i det nye hus.

Ja, det er jo det jeg tænkte.. at det kun kunne være godt at få luftet det hele og især når hun jo bare synes det er så skønt at få den ble af.

-Sheila

Anmeld

12. februar 2012

B&J

det gjorde vi også da daniel var lille og han ELSKEDE DET

Anmeld

12. februar 2012

MomInTheMaking

ano14316 skriver:

det gør vi også her hver aften.. og det er faktisk meget sjovt for det er der han virkelig giver gas og får brugt kroppen og han kan meget mere nøgen end vågen...

Jeg tror også jeg vil til at gøre det til noget fast, for hun elsker det virkelig.

Ja, præcis.. hun er helt vild og tovlig. haha

-Sheila

Anmeld

12. februar 2012

MomInTheMaking

B&J skriver:

det gjorde vi også da daniel var lille og han ELSKEDE DET

Det må altså også være en lidt indelukket fornøjelse med sådan en ble ..  

-Sheila

Anmeld

12. februar 2012

ano14316

Jeg tror også jeg vil til at gøre det til noget fast, for hun elsker det virkelig.

Ja, præcis.. hun er helt vild og tovlig. haha

-Sheila

haha nøgen end vågen.. haha.. han ligger her og sover på maven af mig og vi sad lige og snakkede om at han snart skal vågne..

Anmeld

12. februar 2012

camillakrath

-Sheila

Vi gør det ofte  Er han lidt pyldret eller sådan, virker det hver gang. Så ligger han bare og snakker og nyder det

Anmeld

12. februar 2012

B&J

Det må altså også være en lidt indelukket fornøjelse med sådan en ble ..  

-Sheila

jaa det tror jeg også helt klart det er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.