cennona skriver:
Hej 
Nu har jeg siddet og googlet lidt frem og tilbage mht. hvor meget vand en baby skal have, men synes stadig ikke, jeg kan finde ud af det. Min SP sagde, at vi kunne prøve at give vores dreng på lidt over 3 mdr. lidt vand til måltiderne, og det har vi så gjort, og han vil gerne have det
Men hvor meget skal man give sådan en lille en? Jeg ammer ham kun om natten (stort set) og til hver måltid spiser han 140-170 ml. afhængig af, hvor sulten han er. Og giver man så vandet før MME eller hvordan??
Hmm, jeg ville ikke begynde med det der vandpjat før baby begynder mos og grød... Baby har ikke brug for det når det fuldammes eller får mme - medmindre det er meget meget varmt udenfor, eller baby er syg og ikke kan holde mme i sig/ikke vil have det...
Undrer mig over at sp har sagt sådan... Min sagde da vi begyndte grød at vi kunne prøve at starte op på at give ham vand i en kop... Vi øver, og det er noget værre svineri 
Vand i kop prøver han at drikke, vand i flaske gider han kun når han er syg... Det stresser jeg ikke over, han får hvad han har brug for via mme stadig, og producerer fine tunge bleer
Anmeld