Må jeg godt være sur over det??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. februar 2012

Bullerfnis

Kort og godt: JA! Det var da noget af det mest uansvarlige! Jeg synes bestemt IKKE du skal køre ham frem og tilbage på job hvis han ikke generhverver kortet, den kattepine må han i så fald selv komme ud af. Og bøden, du siger godtnok han skal betale den for sine egne penge, men i sidste ende er det jo også dine penge det går ud over. Jeg går ud fra at I bor sammen, og så har man jo mere eller mindre fælles økonomi uanset hvordan man gør det.

Det ryster mig gang på gang at folk kan være så uansvarlige og bringe andres liv i fare, jeg bliver ked af det og skræmt på samme tid. Det er jo en helt psykopatisk kørsel det dér, og at man slet ikke kan forstå de mulige konsekvenser af sådannoget, det forstår jeg simpelthen ikke.  Jeg vil ikke have sådanne dødsbillister på vejene!Jeg håber virkelig at han bliver klogere, for min, din og vores børns skyld.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2012

Anonym trådstarter

Pylle3 skriver:

Sikke en klaphat - men du skal da slet slet ikke begynde at køre ham nogen steder. Så lærer han da INTET.. LAd du ham gå eller tager offentlig transport så kan det være han en anden gang kan lære at styre sit temperament.

Jeg tør slet ikke tænke på at skulle møde ham i trafikken - eller at han sætter sig bag et rat med jeres børn og han så flipper skrot over noget, som i mine øjne, er ganske harmløst - altså at køre forkert..

Nu er det jo betinget frakendt, så han må gerne køre selv indtil prøverne..

men jeg er ARRIG, rigtig arrig, og det ved han godt. Jeg tolererer ikke den slags i trafikken, og bliver sur når jeg ser nogen gøre det!!

Anmeld

12. februar 2012

Anonym trådstarter

Bullerfnis skriver:

Kort og godt: JA! Det var da noget af det mest uansvarlige! Jeg synes bestemt IKKE du skal køre ham frem og tilbage på job hvis han ikke generhverver kortet, den kattepine må han i så fald selv komme ud af. Og bøden, du siger godtnok han skal betale den for sine egne penge, men i sidste ende er det jo også dine penge det går ud over. Jeg går ud fra at I bor sammen, og så har man jo mere eller mindre fælles økonomi uanset hvordan man gør det.

Det ryster mig gang på gang at folk kan være så uansvarlige og bringe andres liv i fare, jeg bliver ked af det og skræmt på samme tid. Det er jo en helt psykopatisk kørsel det dér, og at man slet ikke kan forstå de mulige konsekvenser af sådannoget, det forstår jeg simpelthen ikke.  Jeg vil ikke have sådanne dødsbillister på vejene!Jeg håber virkelig at han bliver klogere, for min, din og vores børns skyld.

Jeg håber fandme også at han lærer noget af det her!!

Nu ville det gå udover mig i det øjeblik at han ikke kunne komme på arbejde, for så mister vi en ret vigtig indtægt som vi ikke kan undvære, så jo, får han det ikke generhvervet, er jeg nødt til at køre ham frem og tilbage, men hvor ydmygende er det ikke også for ham?? så ser kollegerne hver dag at han skal hentes og bringes, og det er noget der kan ødelægge denne mands stolthed!!

Anmeld

12. februar 2012

De3Guldklumper

Anonym skriver:

Nu er det jo betinget frakendt, så han må gerne køre selv indtil prøverne..

men jeg er ARRIG, rigtig arrig, og det ved han godt. Jeg tolererer ikke den slags i trafikken, og bliver sur når jeg ser nogen gøre det!!

Jeg er klar over han må køre indtil prøverne men hvis han ikke generhverver så er løbet jo kørt for ham. Og der mener jeg betsemt ikke at det kan være dig som skal ligge og kører ham frem og tilbage - som du selv nævner  i den jeg citerede - det må han selv få til at gå op i en højere enhed.

Jeg har ingen tolerence for sådanne mennesker som bare kører med hovedet under armen - sorry.. Men hvis, gud forbyde det, at han en dag ender i en ulykke, så hører man jo desværre ofte at det er de andre som det går ud over, og den ansvarlige som overlever det hele - og jeg kan slet slet ikke have det..

til dig - jeg ved sgu ikke lige hvad jeg ville gøre i dit tilfælde.. Måske havde jeg gemt alle nøgler og selv klippet hans kørekort midt over - så kunne han allerede nu føle at det ikke er ok at gøre sådan..

Anmeld

12. februar 2012

sommerfuglen82

Anonym skriver:

Ja det er jeg klar over, og han har fået Så meget skæld ud at han faktisk blev træt af at høre på mig.

Sådan  Så må vi håbe han har lært af det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.