Må jeg godt være sur over det??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.536 visninger
25 svar
0 synes godt om
12. februar 2012

Anonym trådstarter

Min kæreste skulle hente mig idag, og han skulle så køre en vej han ikke er vant til, og som han kun har kørt en gang før. Han kører så forkert, og jeg ringer til ham og fortæller ham hvad vej han skal køre istedet. Kunne allerede i telefonen høre at han gassede bilen lige lovligt meget op, og sagde til ham at han F***** skulle køre ordentligt fordi vi er afhængige af hans kørekort, da han mister sit arbejde uden!
F*****, S**, S**** og alle andre grimme ord, om han så ikke skriver MAX 10 minutter efter at han har fået taget sit kørekort, fordi han var blevet sur over at være kørt forkert.

Efter at jeg har udspurgt ham lidt har han indrømmet at han kørte 132 på en 80'er strækning, og han i den forbindelse lavede en ret hasarderet overhaling af en civilbetjent.
Ej men idiot altså, så lær dog at styre dit temperament når du kører bil!!!!!!!!

"Heldigvis" er det en betinget frakendelse, og han skal til orienterede køreprøve og teoriprøve, men for F***** hvor er jeg sur på ham.

Er det ikke ret berettiget?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2012

Wimmie

Helt sikkert! Han kunne jo have slået nogen ihjel med den fart 

Anmeld

12. februar 2012

Anonym trådstarter

Wimmie skriver:

Helt sikkert! Han kunne jo have slået nogen ihjel med den fart 

Ja og det fik han bestemt også afvide. Han har valgt at køre ned til en kammerat nogle timer, for jeg er rasende på ham lige nu!!!

Anmeld

12. februar 2012

Nemesis

Du har al mulig ret til at være sur..og selvom jeg ved det går ud over dig,. så håber jeg egentlig at han ikke består får når man kan lade sit temperament gå ud over sin kørsel, er man i mine øjne ikke gammel/moden nok til at have kørekort.

Han kunne have slået nogen ihjel med den kørsel!

Sisse

Anmeld

12. februar 2012

sommerfuglen82

Han burde slet ikke have et kørekort når han køre på den måde..en ting er han kan slå sig selv ihjel,det kan jeg være lige glad med, men han kan sgu tage andre med sig på vejen. 

Anmeld

12. februar 2012

Mor til Majbørn

jo - hvis han gør noget ulovligt, så må du da godt hidse dig op....

det ser jeg overhovedet ikke noget problem i... og 132 på en 80km/t strækning er da liiiiige vildt nok....

Anmeld

12. februar 2012

Annana89

Sys bestemt os du kan tillade dig at være utilfreds. Men jeg sys så også at det alvorlige i det er at han køre så han er til farre for andre mennesker! Selvom det er surtsat han mister sit job så kan et nyt job findes men et menneskeliv kan aldrig erstattes!

Ehh er HAN kørt til en kammerart? Har han ikke lige fåettaget sit kort?

Anmeld

12. februar 2012

lilledittemor

Puha, jeg var godt nok blevet lidt stram i betrækket hvis det var min mand.

Men mest fordi din mands job jo afhænger af et kørekort.. hvad gør i så?

Altså det koster jo også penge at få kørekortet igen + bøden man får oveni

Anmeld

12. februar 2012

Mor til Majbørn

Annana89 skriver:

Sys bestemt os du kan tillade dig at være utilfreds. Men jeg sys så også at det alvorlige i det er at han køre så han er til farre for andre mennesker! Selvom det er surtsat han mister sit job så kan et nyt job findes men et menneskeliv kan aldrig erstattes!

Ehh er HAN kørt til en kammerart? Har han ikke lige fåettaget sit kort?

hvis det er en betinget frakørsel, må han godt køre bil - bare han tager kørekortet igen inden et vist antal mdr... (min veninde har lige fået sit kørekort 'snuppet' på den måde)

Anmeld

12. februar 2012

Anonym trådstarter

- skriver:

IdIot altså.

HvOrsan vil han så arbejde?

Det er jo "heldigvis" bare en betinget, så han må fortsætte med at køre, men dumper han så teori og køreprøve må han ikke køre før han har generhvervet det igen.

men et eller andet sted, burde han sku have haft den straf at miste det helt, så kan det være han lærte noget af det!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.