Fladt baghoved :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2012

Sandra09

Mettefpigen skriver:

Vores dreng har også fladt baghovede.. Og vi fik afvide at det kan ændre sig til han er omkring 8 måneder... Puden har ikk hjulpet en fis på os, plus at han sover rigtig dårligt med den... Men kender flere der har børn der havde fladt baghovede og det gik væk igen... Er ikk bekymret, det skal nok gå væk...

Der var heller ikke noget der hjalp ved os .. min søn er nu 3 år og har stadig skævt/fladt baghovede så det er altså ikke altid det retter sig, jeg fik nemlig også afvide ''det skal nok rette sig'' så slappede nok lidt for meget af til sidst .. det er ikke så slemt mere som det var men det er der stadig ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2012

modesty

Heh, okay, lidt forskellige meldinger om det retter sig ud eller ej. Men jeg klør på med at dreje hovedet til siden og lægge ham på maven så meget som overhovedet muligt. Så må vi se.

Anmeld

15. februar 2012

Mettefpigen

Sandra09 skriver:

Der var heller ikke noget der hjalp ved os .. min søn er nu 3 år og har stadig skævt/fladt baghovede så det er altså ikke altid det retter sig, jeg fik nemlig også afvide ''det skal nok rette sig'' så slappede nok lidt for meget af til sidst .. det er ikke så slemt mere som det var men det er der stadig ..

ved godt det ikk retter sig ved alle, men det er begyndt at rette sig så er ikk bekymret mere... Før ville han slet ikk ligge på maven så det er derfor at han har fået det, men det vil han gerne nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.