Jeg er virkelig snart på renden til at give op - aner simpelthen ikke hvad jeg skal gøre

Lærke på 2 år (og handicappet), bliver ved med at kaste sin mad op. Lige pt. er det faktisk mere eller mindre hver dag
Hun får mad gennem en mickey-sonden (sonde ind opereret i maven).
Da Lærke ikke kan noget selv, siger det sig selv, at hun ikke er en aktiv pige, og derfor har hun hele tiden meget slim i lungerne og halsen - hendes fys i børnehaven laver lungefys med hende, så noget af alt det slim kan komme væk, og vi forsøger virkelig at vænne hende til en pep-maske, men hun vil bare slet ikke have den i nærheden af sin næse (hun har haft næsesonde i 3-4 mdr, og hun hev den nogle gange ud 2-3 gange om dagen, og skulle have lagt en ny - det gjorde jo selvfølgelig ondt på hende, så derfor er hun virkelig ked af at få noget omkring sin næse, da det jo forbindes med en dårlig oplevelse), så den kan vi bare ikke komme til at bruge - hun bliver fuldstændig hysterisk hvis vi bare sætter den på hende 
Men hun hoster og hoster og hoster, og prøver virkelig at få det slim op, men det ender så tit med at hun kaster op og i kæmpe mængder, som bare står ud i lår-fede stråler fra både mund og næse
Og hvis ikke det er slimen og det hoste hun kaster op af, så er det af et krampe-anfald hun lige har haft (det kramper jo i hele kroppen, så derfor også i maven
)
Hun får jo ikke lov, at beholde noget af det mad i maven 
Hun vejer i forvejen ikke meget og er en meget tynd pige, og hendes vægt svinger såååå meget - lige nu vejer hun omkring 9 kg og hun er altså 2 år og 4 mdr 
Lægerne siger, at det må være maden det er galt med, men uanset hvor store eller små mængder eller hvor hurtigt eller langsomt det løber ind, så bliver hun ved med at kaste op - de har sågar prøvet at skifte maden ud med et andet mærke.
Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre, for de bliver ved med at sige at de intet kan gøre ved hendes slim i lungerne og halsen, men det nytter jo ikke at hun bare bliver ved at kaste maden op 
Bare idag har hun kastet 2 ud af 4 måltider op 
Åhhh jeg er bare så ked af det på hendes vegne 

Undskyld mit lange indlæg - måtte bare af med mine frustrationer