Det hele på én gang eller??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. februar 2012

Giraffen

Bondefruen skriver:

Ja, nu er vi så småt færdige med hele renoveringen af 1. salen og drengene får hver deres værelse på 38 kvm med loft i kip, rimelig cool

Men sagen er den at vores ældste nok snart ska over i en juniorseng, MEN ville i give ham sit nye værelse OG ny seng på samme tid?

Eller ville i give han hans værelse, flytte hans gode, kendte tremmeseng med op, også give ham juniorsengen og nogle måneder?

Grunden til mit spørgsmål er, at jeg gerne ville have ham lidt længere i tremmesengen, da han mosler rundt, sommetider sidder op og sover, og i det hele taget bare slet ikke lægger stille, når han sover..
Hvis han så blir flyttet ovenpå - i nye omgivelser - i en ny seng, som han oven i købet selv kan komme i og ud af, tror jeg det blir for meget??

Eller er jeg bare pyller-mor??

-------------

Go weekend, folkens

er det ikke lidt ligesom "nu når du skal i børnehave så er du for stor til sut" med "nu du skal på børneværelse så er det slut med babyseng" og dermed gøre det til en go og positiv ting for ham 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2012

Hvem?

Giraffen skriver:

er det ikke lidt ligesom "nu når du skal i børnehave så er du for stor til sut" med "nu du skal på børneværelse så er det slut med babyseng" og dermed gøre det til en go og positiv ting for ham 

Aner det ik, mine børn bruger ik sut, men jo det er vel lidt det samme, han har dog hans eget værelse nu også, men må se hva jeg finder ud af i næste weekend, når vi flytter ovenpå

Han glæder sig dog helt vildt til sit nye værelse - helt oppe ovenpå

Anmeld

12. februar 2012

Giraffen

Bondefruen skriver:

Aner det ik, mine børn bruger ik sut, men jo det er vel lidt det samme, han har dog hans eget værelse nu også, men må se hva jeg finder ud af i næste weekend, når vi flytter ovenpå

Han glæder sig dog helt vildt til sit nye værelse - helt oppe ovenpå

tænkte også mere at jeg har hørt om mange der bruger børnehaven som en god anledning til også at stoppe med sutten 

men hvis han er en glad og tilfreds dreng så tror jeg godt at han kan kapere både at få ny seng og nyt værelse 

Anmeld

12. februar 2012

Hvem?

Giraffen skriver:

tænkte også mere at jeg har hørt om mange der bruger børnehaven som en god anledning til også at stoppe med sutten 

men hvis han er en glad og tilfreds dreng så tror jeg godt at han kan kapere både at få ny seng og nyt værelse 

Det er han bestemt

Tak for råd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.