Det hele på én gang eller??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Ville i gøre det hele på én gang, eller over flere gange

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.083 visninger
13 svar
0 synes godt om
11. februar 2012

Hvem?

Ja, nu er vi så småt færdige med hele renoveringen af 1. salen og drengene får hver deres værelse på 38 kvm med loft i kip, rimelig cool

Men sagen er den at vores ældste nok snart ska over i en juniorseng, MEN ville i give ham sit nye værelse OG ny seng på samme tid?

Eller ville i give han hans værelse, flytte hans gode, kendte tremmeseng med op, også give ham juniorsengen og nogle måneder?

Grunden til mit spørgsmål er, at jeg gerne ville have ham lidt længere i tremmesengen, da han mosler rundt, sommetider sidder op og sover, og i det hele taget bare slet ikke lægger stille, når han sover..
Hvis han så blir flyttet ovenpå - i nye omgivelser - i en ny seng, som han oven i købet selv kan komme i og ud af, tror jeg det blir for meget??

Eller er jeg bare pyller-mor??

-------------

Go weekend, folkens

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2012

kirsti

Ja så er det overstået.... Vi gjorde det i forbindelse med han fik nyt værelse da vi flyttede og det gik fint

Anmeld

11. februar 2012

Dot D

Jeg tror da bare, han vil synes, det er sejt at få nyt værelse OG en ny seng....

Så jeg ville gøre det med det samme, prøv evt at snakke med ham om det. Det gjorde vi med Sophus, da han flyttede på sit store værelse, der fik han også den store seng, han syntes, det var sejt

Anmeld

11. februar 2012

MinNoah

Jeg  ville  vente. Vi er flyttet i hus for 14 dage siden men Noah på 2,5 år sover stadig i sin tremmeseng, han sover fint deri, og alle steder jeg har læst råder folk til at vente med ny seng når man flytter...

Så ja vi har valgt at vente

Anmeld

11. februar 2012

LR85

Synes det er synd a du ser det som noget der 'skal overståes'. 

Jeg synes du skal gøre det til en glædelig begivenhed at han skal op på sit nye seje værelse med en super smart ny seng, som man endda selv kan kravle op i, (sagt med stor arrangement i stemmen) 

Det lyder mest til a være din bekymring og ikke hans. Læg et stort tykt tæppe lige under, til hvis han skulle falde ud. I kan jo altid skifte tilbage hvis han tit falder ud eller lign. 

Anmeld

11. februar 2012

Hvem?

louiseandersen85 skriver:

Synes det er synd a du ser det som noget der 'skal overståes'. 

Jeg synes du skal gøre det til en glædelig begivenhed at han skal op på sit nye seje værelse med en super smart ny seng, som man endda selv kan kravle op i, (sagt med stor arrangement i stemmen) 

Det lyder mest til a være din bekymring og ikke hans. Læg et stort tykt tæppe lige under, til hvis han skulle falde ud. I kan jo altid skifte tilbage hvis han tit falder ud eller lign. 

Ikke noget som "skal overståes" fra min side af, men fra min drengs, altså forstået på den måde, at han får det hele ad en omgang og ikke først nyt værelse, så har han vænnes sig til det, også ny seng....

Hvis du forstår......

Anmeld

11. februar 2012

LR85

Bondefruen skriver:

Ikke noget som "skal overståes" fra min side af, men fra min drengs, altså forstået på den måde, at han får det hele ad en omgang og ikke først nyt værelse, så har han vænnes sig til det, også ny seng....

Hvis du forstår......

Ikke helt, men ser det nu som dobbelt op på glæde/sejhed/spændende for en dreng a få sit ejet nye værelse med ny sej seng. Kan ikke se hvorfor du skulle vente, medmindre det er for din skyld, sikkerheden eller hvis han har et ekstra stort trykhedsbehov. 

Anmeld

12. februar 2012

Hvem?

louiseandersen85 skriver:

Ikke helt, men ser det nu som dobbelt op på glæde/sejhed/spændende for en dreng a få sit ejet nye værelse med ny sej seng. Kan ikke se hvorfor du skulle vente, medmindre det er for din skyld, sikkerheden eller hvis han har et ekstra stort trykhedsbehov. 

Det er lidt et spg. om sikkerhed, da han vælter rundt i søvne, og han har jo aldrig været ovenpå før - så det alene med et nyt værelse er jo en stor ting - men nej, han er på ingen måde et sensitivt barn...

Anmeld

12. februar 2012

Christina.78

Bondefruen skriver:

Ja, nu er vi så småt færdige med hele renoveringen af 1. salen og drengene får hver deres værelse på 38 kvm med loft i kip, rimelig cool

Men sagen er den at vores ældste nok snart ska over i en juniorseng, MEN ville i give ham sit nye værelse OG ny seng på samme tid?

Eller ville i give han hans værelse, flytte hans gode, kendte tremmeseng med op, også give ham juniorsengen og nogle måneder?

Grunden til mit spørgsmål er, at jeg gerne ville have ham lidt længere i tremmesengen, da han mosler rundt, sommetider sidder op og sover, og i det hele taget bare slet ikke lægger stille, når han sover..
Hvis han så blir flyttet ovenpå - i nye omgivelser - i en ny seng, som han oven i købet selv kan komme i og ud af, tror jeg det blir for meget??

Eller er jeg bare pyller-mor??

-------------

Go weekend, folkens

Skal vi ikke se billeder

Anmeld

12. februar 2012

Hvem?

Christina.78 skriver:

Skal vi ikke se billeder

Vi er så dårlige til at ta billeder, så har ingen fra før, men forestil dig en meget gammel bondegård med en 1. sal der kun er blevet brugt til opbevaring af ragelse igennem 18 år, med gul tapet og brune tæpper - Looovely 

Jeg ska nok lægge billeder ind, når vi flytter derop, regner med næste weekend

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.