Idag ville jeg have været

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2012

Becks

Mutti2B skriver:

Sender dig et kæmpe trøstekram, søde . Hvor er det bare uretfærdigt at du skal kæmpe sådan

Tak søde, det varmer

Jeg synes også det er uretfærdigt, jeg bliver mere og mere vred på min krop. Og på mig selv faktisk.. Hvis jeg nu ikke havde trøstespist så meget da jeg var barn, så var jeg ikke blevet overvægtigt og havde måske ikke haft PCO.. Heldigvis har jeg da tabt mig så meget, så det var kommet under kontrol

MEN! Jeg ved der er håb forude og jeg ved at det nok skal lykkedes - Når jeg tænker på dig og dit mirakel og andre, så holder jeg håbet oppe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2012

l.kjoeller

Becks skriver:

15+3 henne

Men sådan skulle det jo ikke gå! Jeg har stadig ikke fået min mens efter den sidste SA (9 uger og 2 dage siden) Så venter og venter på den kommer, så jeg kan komme igang med mit 3 IUI-D forsøg.

Jeg har været på 2 * Provera behandlinger uden resultat, og er nu på min 1 p-pille pakke i maaaaange år! Håber p-pillerne hjælper så min mens kan komme! Hverken lægerne på CFC eller på Hvidovre kan se hvad det er, der gør den udebliver.. For den store cyste jeg havde, er selv sprunget, det ser fint ud derinde osv.

Knus B - Som håber hun snart er i behandling igen..

Anmeld

11. februar 2012

Becks

l.kjoeller skriver:

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.