Idag ville jeg have været

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

932 visninger
12 svar
0 synes godt om
11. februar 2012

Becks

15+3 henne

Men sådan skulle det jo ikke gå! Jeg har stadig ikke fået min mens efter den sidste SA (9 uger og 2 dage siden) Så venter og venter på den kommer, så jeg kan komme igang med mit 3 IUI-D forsøg.

Jeg har været på 2 * Provera behandlinger uden resultat, og er nu på min 1 p-pille pakke i maaaaange år! Håber p-pillerne hjælper så min mens kan komme! Hverken lægerne på CFC eller på Hvidovre kan se hvad det er, der gør den udebliver.. For den store cyste jeg havde, er selv sprunget, det ser fint ud derinde osv.

Knus B - Som håber hun snart er i behandling igen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2012

B&J

hvor er det bare super træls...

men håber så inderligt din mens snart kommer så du kan komme igang igen så jeg kan krydsefinger for dig

Anmeld

11. februar 2012

Becks

B&J skriver:

hvor er det bare super træls...

men håber så inderligt din mens snart kommer så du kan komme igang igen så jeg kan krydsefinger for dig

Tak søde..

Anmeld

11. februar 2012

Nessie

HVor er det mærkeligt at den ikke kommer, håber da at de p-piller kan gøre tricket.

Det er altid lidt trist at tænke på, hvor langt man kunne have været i graviditeten. Vi skulle have haft et barn på over et år nu, men sådan skulle det desværre heller ikke være.

Anmeld

11. februar 2012

Becks

Nessie skriver:

HVor er det mærkeligt at den ikke kommer, håber da at de p-piller kan gøre tricket.

Det er altid lidt trist at tænke på, hvor langt man kunne have været i graviditeten. Vi skulle have haft et barn på over et år nu, men sådan skulle det desværre heller ikke være.

Jeg håber virkelig også de p-piller hjælper, jeg var ikke meget for at skulle starte på dem, da jeg før har taget voldsomt på af p-piller.. Jeg er på 10 pille og har taget 6 kg på allerede.. Men jeg ved jeg kan tabe dem igen, bare jeg ikke tager yderligere på..

Uh de dumme mærkedage - kram til dig  Og tillykke med den nye lille spire

Anmeld

11. februar 2012

Nessie

Becks skriver:

Jeg håber virkelig også de p-piller hjælper, jeg var ikke meget for at skulle starte på dem, da jeg før har taget voldsomt på af p-piller.. Jeg er på 10 pille og har taget 6 kg på allerede.. Men jeg ved jeg kan tabe dem igen, bare jeg ikke tager yderligere på..

Uh de dumme mærkedage - kram til dig  Og tillykke med den nye lille spire

Uha, det var da også en voldsom vægtstigning på få dage. Håber du så skal af dem igen snart.

Tusind tak  

Anmeld

11. februar 2012

Kay

håber håber håber snart den kommer så du kan komme igang igen... 

Anmeld

11. februar 2012

Mutti2B

Sender dig et kæmpe trøstekram, søde . Hvor er det bare uretfærdigt at du skal kæmpe sådan

Anmeld

11. februar 2012

Becks

Nessie skriver:

Uha, det var da også en voldsom vægtstigning på få dage. Håber du så skal af dem igen snart.

Tusind tak  

Ja, det er meget - Har før taget 30 kg på, på p-piller  Det håber jeg ikke sker igen, det er lidt mindre end det jeg lige har tabt!

Anmeld

11. februar 2012

Becks

Kay skriver:

håber håber håber snart den kommer så du kan komme igang igen... 

Tak søde  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.