wamse skriver:
Åhh det dilemma kender jeg godt, men det er sgu altid nemmere at se på andres problemstillinger
Så her er hvad jeg tænker:
- du kan helt klart have en pointe i, at der er en forskel i, om du afleverer, eller om hun bliver hentet. Jeg tænker nemlig også at der nok er noget psykologisk i det, og det måske er nemmere for hende.
- for at de skal have mulighed for at danne den nødvendige tillid, så tænker jeg da, at han skal kunne sige godnat eller noget til hende over skype eller andet, også selvom det rykker godnat en lille smule

- sidst sad jeg så og tænkte for og imod, at man giver sig, fordi hun har hjemve, for hun kan jo nu have lært, at bliver jeg ved, så kommer jeg hjem, hvilket jo ikke er til gavn, for deres tillidsopbygning. Men på den anden side ville jeg sgu også få ondt af hende. Har jo selv prøvet det, men jeg tænker faktisk at barnet "Bare" har brug for at mærke, om far nu har så meget styr på det som mor. Så selvom det kan være svært for far, så var det nok ikke det bedste, at begynde at ringe til dig, for det må da uden tvivl have frustreret hende
Giver det mening?
tusind tak for dit svar!
Ja, det giver HELT mening, og man skulle tro du havde gravet tankerne ud af min hjerne
hihi
Det er nemlig præcis de samme tanker jeg gør mig omkring det!
Mht. det med at ringe og sige godnat (eller skype), så vil hun ikke
Jeg tilbyder hende, flere gange dagligt, at ringe til ham, men det har hun ikke lyst til
Det kommer nok! Hun beder ofte om at ringe til mormor og morfar, så det er nok et spørgsmål om tid før hun også gerne vil ringe til far!? Det ville nemlig sagtens kunne lade sig gøre at ringe til ham for han har jo fri inden hun skal i seng
Og vi kan også ringe når han er på job
Men... måske får hun lyst en dag og så er han kun et opkald væk 
Anmeld