Mor010711 skriver:
Jamen du har ret. Jeg ved egentlig heller ikke hvorfor jeg har så travlt. Det er bare hyggeligt hver gang de kan noget nyt. (Også lidt trist, de vokser så hurtigt jo)
Tænk lige engang, hvis man kunne huske dengang man lå i barnevognen. Mmm hvor kunne man tænke tilbage på hvor dejligt det var bare at ligge der og putte og ikke have en bekymring i verden. Det er lidt en skam at man ikke kan det faktisk
Ja det er nemlig spændende hver gang der sker noget mere
Olivers garderobe er lige skiftet ud med en 80 men allerede nu tænker jeg: Gad vide hvornår han kan passe den fine bluse jeg har i 86. Selvom det går laaaang tid endnu 
Men må indrømme at jeg også kiggede klapvogne i januar og var meget tæt på at købe en på udsalg i ønskebørn. Men vi havde så mange andre ting at bruge børnepengene til efter december, så nu bliver det aprilpengene der ryger til det. Det er også mere aktuelt i april med en klapvogn synes min kæreste
Jaja sagde jeg bare og tænkte hvor træls han havde ret 
Jeg kan ikke huske at jeg er blevet kørt rundt i barnevognene, men jeg kan huske betrækket indeni, samt fornemmelsen af at ligge og kigge op. Det er lidt vildt. Men også en lille bitte grund til at jeg fandt en barnevogn med rigtig sødt indvendig betræk, hehe 
Anmeld