Fra barnevogn til klapvogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

591 visninger
12 svar
0 synes godt om
10. februar 2012

Mor010711

Vil bare høre jer hvor gamle jeres var da i skiftede fra barnevogn til klapvogn?

Min er 7 mdr, så vi er så småt i gang med at kigge efter klapvogn, men er det alt for tidligt eller hvordan?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2012

MyLittleBaby

Mor010711 skriver:

Vil bare høre jer hvor gamle jeres var da i skiftede fra barnevogn til klapvogn?

Min er 7 mdr, så vi er så småt i gang med at kigge efter klapvogn, men er det alt for tidligt eller hvordan?

Min datter var 8 måneder 

Jeg synes det er så meget lettere med en klapvogn. Måske fordi jeg kun er 150 cm  

Anmeld

10. februar 2012

Angelspot

Mor010711 skriver:

Oliver er knap 1 år og han er stadig i barnevogn. Mest fordi vejret ikke er til klapvogn, så ser ingen grund til at begynde på det før til foråret. Så har aftalt med sønnens far at vi bruger børnepengene til april på en klapvogn

Anmeld

10. februar 2012

Mor010711

Thalita skriver:

Min datter var 8 måneder 

Jeg synes det er så meget lettere med en klapvogn. Måske fordi jeg kun er 150 cm  

Hehe ja, så er barnevognen jo nærmest større end dig 

Men okay, 8 mdr. Så er vi da ikke så tidligt på den alligevel. Men tror nu vi bruger barnevognen indtil vinteren er overstået. Så kan hun ligge og putte dejligt når det nu er så koldt 

Men tak for svar 

Anmeld

10. februar 2012

Mor010711

Angelspot skriver:

Oliver er knap 1 år og han er stadig i barnevogn. Mest fordi vejret ikke er til klapvogn, så ser ingen grund til at begynde på det før til foråret. Så har aftalt med sønnens far at vi bruger børnepengene til april på en klapvogn

Har også selv tænkt at fortsætte med barnevogn indtil vinteren og kulden er overstået. Synes nu også der er noget hyggeligt ved barnevogn frem for klapvogn. Ved ikke helt hvorfor egentlig...

Anmeld

10. februar 2012

MyLittleBaby

Mor010711 skriver:

Hehe ja, så er barnevognen jo nærmest større end dig 

Men okay, 8 mdr. Så er vi da ikke så tidligt på den alligevel. Men tror nu vi bruger barnevognen indtil vinteren er overstået. Så kan hun ligge og putte dejligt når det nu er så koldt 

Men tak for svar 

Tæt på  Men det var da r** irriterende at jeg ikke kunne se om jeg kørte ind i noget 

Vi skiftede også om sommeren 

Anmeld

10. februar 2012

Angelspot

Mor010711 skriver:

Har også selv tænkt at fortsætte med barnevogn indtil vinteren og kulden er overstået. Synes nu også der er noget hyggeligt ved barnevogn frem for klapvogn. Ved ikke helt hvorfor egentlig...

Sikkert fordi vores små bitte pus stadig er små og bitte  

Vi er ikke som sådan 'på tur' i den her kolde tid og min søn bruger barnevognen i dagplejen og om vi skal have den i bilen eller en klapvogn gør ingen forskel, men tænker at det er det mest behagelige for børnene at sove i en barnevogn så længe som muligt. Men det ved jeg jo ikke noget om, kan ikke huske det

Anmeld

10. februar 2012

Mor010711

Thalita skriver:

Tæt på  Men det var da r** irriterende at jeg ikke kunne se om jeg kørte ind i noget 

Vi skiftede også om sommeren 

Hahaha!! Ja din barnevogn må da have haft nogle skrammer 

Det må også have set lidt sjovt ud for folk der er kommet gående imod dig. "Hov... der kører en barnevogn...! Nåh, der ér en bag den" 

Anmeld

10. februar 2012

MyLittleBaby

Mor010711 skriver:

Hahaha!! Ja din barnevogn må da have haft nogle skrammer 

Det må også have set lidt sjovt ud for folk der er kommet gående imod dig. "Hov... der kører en barnevogn...! Nåh, der ér en bag den" 

Ja, der er nogen mennekser der tror den er sjov når man lige er kommet ud fra fakta og nærmest har væltet alt man har været minium en meter fra  Ej, men de har jeg hørt maaaange gange  Men ja, hvis andre kan få et smil af det, så er det jo fint 

Anmeld

10. februar 2012

Mor010711

Angelspot skriver:

Sikkert fordi vores små bitte pus stadig er små og bitte  

Vi er ikke som sådan 'på tur' i den her kolde tid og min søn bruger barnevognen i dagplejen og om vi skal have den i bilen eller en klapvogn gør ingen forskel, men tænker at det er det mest behagelige for børnene at sove i en barnevogn så længe som muligt. Men det ved jeg jo ikke noget om, kan ikke huske det

Jamen du har ret. Jeg ved egentlig heller ikke hvorfor jeg har så travlt. Det er bare hyggeligt hver gang de kan noget nyt. (Også lidt trist, de vokser så hurtigt jo)

Tænk lige engang, hvis man kunne huske dengang man lå i barnevognen. Mmm hvor kunne man tænke tilbage på hvor dejligt det var bare at ligge der og putte og ikke have en bekymring i verden. Det er lidt en skam at man ikke kan det faktisk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.