Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det kommer anl på hvilke emne det er.
Lille fe skriver: Det kommer anl på hvilke emne det er.
Det er sådan liiiiidt svært at hjæpe dig med så lidt info, men det er helt sikkert 100 gange mere spændende, hvis man har noget at kigge på, f.eks. power point. Og så er det også vigtigt at du ikke står stille når du holder det, gå rundt omkring
Dinna88 skriver: Det er sådan liiiiidt svært at hjæpe dig med så lidt info, men det er helt sikkert 100 gange mere spændende, hvis man har noget at kigge på, f.eks. power point. Og så er det også vigtigt at du ikke står stille når du holder det, gå rundt omkring
Hi hi, Dinna, du har ikke haft den ene af vores lærer på skolen, kan jeg høre.... Hun stiller op med op til37 slides i hendes power point
Så til Louise(TS) jeg ville vælge at bruge Prezi, der kan du lave nogle fede ting....
Ikke for at kritisere dig Dinna Har bare set power points nok for de næste 10 - 20 år
Dot D skriver: Hi hi, Dinna, du har ikke haft den ene af vores lærer på skolen, kan jeg høre.... Hun stiller op med op til37 slides i hendes power point Så til Louise(TS) jeg ville vælge at bruge Prezi, der kan du lave nogle fede ting.... Ikke for at kritisere dig Dinna Har bare set power points nok for de næste 10 - 20 år
Haha, power point med MÅDE! Jeg mener heller ikke tekst, når nu det er et foredrag om at være ung mor. Men billeder
LouiseVous skriver: Tak.. Jeg overvejer kraftig det power point, jeg hader bare at skal bruge comp da jeg ikk altid har styr på andre end min egen comp.. Gå rundt, thihi. Det kan du tro det kommer af sig selv Er spændt på hvor mange der er
Tak.. Jeg overvejer kraftig det power point, jeg hader bare at skal bruge comp da jeg ikk altid har styr på andre end min egen comp.. Gå rundt, thihi. Det kan du tro det kommer af sig selv Er spændt på hvor mange der er
Nåå, for katten Jamen, du kan jo også lave noget andet. have en mappe med billeder og så have dem kørende Dét kan ikke gå galt.
Dinna88 skriver: Haha, power point med MÅDE! Jeg mener heller ikke tekst, når nu det er et foredrag om at være ung mor. Men billeder
Hi hi, når nu det er dig, så regnede jeg også med, at det var billeder, du mente.
Men jeg trængte lige til at komme af med min frustration over for MANGE og aaaaaaaaaaalt for KEDELIGE power points
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128