Foredrag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.131 visninger
19 svar
0 synes godt om
10. februar 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Hvordan fanger et foredrag jer bedst?

Kom endelig med nogle idéer
Jeg skal nemlig begynde at holde foredrag , og glæder mig helt vildt. MEN -det skal jo fange Og det skal da ikke være en hemmelighed, jeg gerne vil gøre noget der ikk sådan lige glemmes

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2012

Klumpe-dumpe

Det kommer anl på hvilke emne det er.

Anmeld

10. februar 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Lille fe skriver:

Det kommer anl på hvilke emne det er.

Det er mit liv jeg skal holde foredrag om.. Ung Mor....

Anmeld

10. februar 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Ingen der har idéer??

Anmeld

10. februar 2012

Dinna88

Det er sådan liiiiidt svært at hjæpe dig med så lidt info, men det er helt sikkert 100 gange mere spændende, hvis man har noget at kigge på, f.eks. power point. Og så er det også vigtigt at du ikke står stille når du holder det, gå rundt omkring

Anmeld

10. februar 2012

Dot D

Dinna88 skriver:

Det er sådan liiiiidt svært at hjæpe dig med så lidt info, men det er helt sikkert 100 gange mere spændende, hvis man har noget at kigge på, f.eks. power point. Og så er det også vigtigt at du ikke står stille når du holder det, gå rundt omkring

Hi hi, Dinna, du har ikke haft den ene af vores lærer på skolen, kan jeg høre.... Hun stiller op med op til37 slides i hendes power point

Så til Louise(TS) jeg ville vælge at bruge Prezi, der kan du lave nogle fede ting.... 

Ikke for at kritisere dig Dinna Har bare set power points nok for de næste 10 - 20 år

Anmeld

10. februar 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Dinna88 skriver:

Tak..
Jeg overvejer kraftig det power point, jeg hader bare at skal bruge comp da jeg ikk altid har styr på andre end min egen comp..

Gå rundt, thihi. Det kan du tro det kommer af sig selv Er spændt på hvor mange der er

Anmeld

10. februar 2012

Dinna88

Dot D skriver:

Hi hi, Dinna, du har ikke haft den ene af vores lærer på skolen, kan jeg høre.... Hun stiller op med op til37 slides i hendes power point

Så til Louise(TS) jeg ville vælge at bruge Prezi, der kan du lave nogle fede ting.... 

Ikke for at kritisere dig Dinna Har bare set power points nok for de næste 10 - 20 år

Haha, power point med MÅDE! Jeg mener heller ikke tekst, når nu det er et foredrag om at være ung mor. Men billeder

Anmeld

10. februar 2012

Dinna88

LouiseVous skriver:

Tak..
Jeg overvejer kraftig det power point, jeg hader bare at skal bruge comp da jeg ikk altid har styr på andre end min egen comp..

Gå rundt, thihi. Det kan du tro det kommer af sig selv Er spændt på hvor mange der er

Nåå, for katten Jamen, du kan jo også lave noget andet. have en mappe med billeder og så have dem kørende Dét kan ikke gå galt.

Anmeld

10. februar 2012

Dot D

Dinna88 skriver:

Haha, power point med MÅDE! Jeg mener heller ikke tekst, når nu det er et foredrag om at være ung mor. Men billeder

Hi hi, når nu det er dig, så regnede jeg også med, at det var billeder, du mente.

Men jeg trængte lige til at komme af med min frustration over for MANGE og aaaaaaaaaaalt for KEDELIGE power points

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.