Hvornår fik du kørekort?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2012

Bom

Jeg fik kørekort til bil på min 18 års fødselsdag, præcis en måned efter bestod jeg til motorcykel..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2012

M&M's Mor

En lille mdr efter jeg blev 18...

Anmeld

12. februar 2012

AdamsMor

Jeg var 18½, da jeg ventede lidt med at begynde til teori for at kunne følges med en veninde, der var nogle måneder yngre.

Jeg kommer fra landet, så hvis man vil nogen steder, er man nødt til at have bil. Jeg flyttede dog til Århus og boede i en del år og der brugte jeg det ikke, men er på landet igen nu

Anmeld

12. februar 2012

Moar2011

jeg har endnu ikke kørekort, da jeg ikke har følt behov for det. jeg bor i randers og er 23. men efter vi har fået sønnen, ville jeg rigtig gerne have et, skal bare have taget mig sammen til at starte på det 

Anmeld

12. februar 2012

Kay

jeg var 18 da jeg tog mit kørekort... og betalte det hele selv... havde sparet sammen i flere år... jeg boede på landet... ingen busser efter kl 18 der kørte godtnok tog 1 gang i timen eller hver anden time i weekender og efter 19... så det gav stor frihed at havde kørekort

Anmeld

12. februar 2012

BetonSlotsPrinsesserne

2008
Jeg blev 18 år den 7. april
Var til teori 9. april
Og køreprøve 29. April

Og bil den 24. juli

Jeg tog kørekort op til jeg blev 18, da jeg havde fået lov at bruge min børneopsparing på det. Og på det tidspunkt var jeg blevet optaget på Social- og Sundhedshjælper uddannelsen så alt ville være nemmere hvis bare jeg havde kortet- da jeg ku låne bil af mine forældre.
Men bor også lidt ude på landet, busserne køre i hvert fald kun hver 2. time til hverdag (i disse spare tider) og endnu mindre i weekenden..

Da jeg tog kørekort, havde vi en alderspræsident på 30 Så du har masser tid endnu

Anmeld

12. februar 2012

FruK

Jeg var 25. Skulle selv betale og havde ikke råd før - og heller ikke noget at bruge det til.

Anmeld

12. februar 2012

pastry26

Jeg har heller ikke noget kørekort. Bliver 31 i maj. Har ikke haft brug for det (har boet i london, kbh og nu århus) og har det stadig heller ikke.. Vil gerne have det på et tidspunkt, men først når det bliver aktuelt, som i at vi får bil og måske flytter fra byen. Indtil da nøjes jeg med min fine cykel... 

Anmeld

12. februar 2012

sarahb

Da jeg var 18

Anmeld

12. februar 2012

MelikkazMoar

jeg fik 3maj sidste år, og fødte den 25maj. så nåede lige at få det inden jeg fødte var 19

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.