Hvornår fik du kørekort?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvornår fik du dit kørekort?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.580 visninger
41 svar
0 synes godt om
10. februar 2012

MyLove E

Spørg da jeg selv først nu har fået taget kørekort. Jeg er 28. Jeg har altid boet i Aarhus og har ikke følt jeg har haft brug for det.
Men bor nu på landet og har nu brug for det.

Da jeg var til prøve sagde den prøvesagyndige:" du er da ikke helt ung"

Fortæl gerne hvornår og hvorfor i fik det på det tidspunkt i gjorde..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2012

LykkeB

Jeg fik det en måned efter jeg var fyldt 18 år. 

Mine forældre gav det til mig, da jeg ikke ryger  

Anmeld

10. februar 2012

Fenja09

Tror de fleste tager kortet når de er omkring de 18 år, men jeg er nu 29 ( meget snart 30) og jeg skal først i gang med at tage det i år. Jeg har boet i Kbh og nu Aalborg så har ikke følt et behov for at have det. Men nu har vi fået en datter og det er rart at kunne hente og bringe uden at være afhængig af off. transport.

/Fenja

Anmeld

10. februar 2012

Rsa

Har stemt blank, da jeg endnu kke har fået det taget -  også 28 år og har boet i Århus hele mit liv. Har ganske enkelt ikke haft behov for et. Men nuhvor vi har to børn og der skal køres frem og tilbage til fritidsaktiviteter, hente - bringe mm. Går de hele bare lidt hurtigere med en bil fremfor cykel eller bus.

Skal igang med at tage det i den nærmeste fremtid... Vi har bil, men det er kun manden der har kørekort og det begynder efterhånden at være irriterende den ene og anden vej, at det kun er ham der kan køre!

Anmeld

10. februar 2012

MyLove E

Rsa skriver:

Har stemt blank, da jeg endnu kke har fået det taget -  også 28 år og har boet i Århus hele mit liv. Har ganske enkelt ikke haft behov for et. Men nuhvor vi har to børn og der skal køres frem og tilbage til fritidsaktiviteter, hente - bringe mm. Går de hele bare lidt hurtigere med en bil fremfor cykel eller bus.

Skal igang med at tage det i den nærmeste fremtid... Vi har bil, men det er kun manden der har kørekort og det begynder efterhånden at være irriterende den ene og anden vej, at det kun er ham der kan køre!

Havde ellers lavet nogle der hed : Jeg har ikke kørekort men vil gerne hvornår og en der hed Jeg har ikke kørekort og skal heller ikke ha det. Men de kom ikke med..

Jeg har også fået det så sent fori det først er nu jeg har brug for det..:-)

Anmeld

10. februar 2012

kirsti

Jeg nåede lige at blive 19

Anmeld

10. februar 2012

karina1980

Spørg da jeg selv først nu har fået taget kørekort. Jeg er 28. Jeg har altid boet i Aarhus og har ikke følt jeg har haft brug for det.
Men bor nu på landet og har nu brug for det.

Da jeg var til prøve sagde den prøvesagyndige:" du er da ikke helt ung"

Fortæl gerne hvornår og hvorfor i fik det på det tidspunkt i gjorde..

jeg var 23 da jeg fik mit, grunden var, at manden kørte langtur og derfor stod bilen bare stille når han var afsted og med nr 2 barn på vej, synes han det var på tide jeg fik kortet.

så præcis 1 mdr. før jeg fødte, bestod jeg køreprøven, fik mit kørekort 9 uger efter jeg startede på det.

han betalte kortet og det hele, fordi jeg mente det var spild af penge, når jeg boede i Odense og så centralt at jeg havde kort til alt, eller gode busforbindelser, idag er jeg lykkelig for at have det, men nu bor jeg også på landet

Anmeld

10. februar 2012

Silas&Mille

Bestod køreprøven 11 dage efter min 18 års fødselsdag

Anmeld

10. februar 2012

MorTilEn2013Dreng

Jeg fik mit præcis på min 18 års fødselsdag   Og ni skændes vi om hvem der skal kører fordi ingen af os gider 

Anmeld

10. februar 2012

Kruse90

Jeg bestod min køreprøve på min 18 års fødselsdag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.