ku godt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2012

Darling<3

Nemesis skriver:

Det skriver jeg også..at hun kan komme til at eje for meget og de derved tage KH. :-)

Man får ikke meget bil for under 10 K og vi ved jo ikke om ts har anden opsparing/formue.

:-) Sisse

Vi købte en meget pæn og velholdt vectra sidste år, desværre stod motoren af midt ude på motorvejen med 170 i timen Hehe... Den gav vi kun 7400 for, og den vi har nu har kostet 6000 tror jeg

Det er mega skod at man ikke må have en formue på mere end 10.000, det er jo altid fedt at have en opsparing man kan bruge på ferier og sådan nogle ting

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2012

Darling<3

Den lykkelige skriver:

Ha ha ja det er en "lækker" bil
Ej det kan altså ikke passe med den høje vægtafgift!! Vi har haft bil i samme str./vægtklasse og den kostede måske halvdelen af hvad du skriver årligt..  Lyder helt vildt..

Det er bare den værste snot spand ever, hader den virkelig, hehe...

Har lige skrevet til manden om hvad han giver, synes bare det var omkring de 12, men bliver sku da helt i tvivl

Må se hvad han svare

Anmeld

10. februar 2012

Darling<3

Den lykkelige skriver:

Ha ha ja det er en "lækker" bil
Ej det kan altså ikke passe med den høje vægtafgift!! Vi har haft bil i samme str./vægtklasse og den kostede måske halvdelen af hvad du skriver årligt..  Lyder helt vildt..

Måske skulle jeg få renset mine øre en smule, han har lige skrevet at han giver 1600 hver halve år, haha... Hvor meget må man lige tage fejl

Så er det jo slet ikke så dyrt at have bil, dumme mig altså

Anmeld

10. februar 2012

JJH

du skal regne med mindst 500 kr hver måned til rep. hvis det er en ældre bil ville jeg sætte 750 kr af hver måned. med mindre i selv kan lave bilen.

undersøg forsikring og vægtafgift inden i bestemmer jer for bil og køb den privat, brug lidt tid på at finde en fin bil. at købe ved en forhandler er dyrt og den "forsikring" der er med er sjældent pengene værd.

Anmeld

10. februar 2012

Jonatansmor

Anonym skriver:

piger? er 5000'-

nok til man kan have råd til bil ?  mig og min mand har hverken mere eller mindre. Min mand er på pension & jeg er på kontanthjælp. bilen kan jo være ganske billig, men så kommer alt oveni jo.. ? andre der har lav indkomst og som der fint har råd ?

Jeg har stemt blankt.

For jeg tror "aldrig" jeg vil få nok overskud til at ville ofre det det koster på en bil. I mine øjne er det kun udgifter og meget sjældent en fornøjelse.

Har selvfølgeligt ikke endnu skulle i Djurs Sommerland med en overgearet dreng der ikke kan sidde stille i et tog i 3½ timer først, så måske jeg ændrer mening

Anmeld

10. februar 2012

MinNoah

Jeg vil mene det sagtens kan lade sig gøre...

Jeg er på su og min kæreste får en løn på 22.000 før skat. Og vi har altså både barn, hus og bil... Bilen er dog betalt, men betaler jo stadig forsikring osv.

Anmeld

10. februar 2012

Den lykkelige

Darling<3 skriver:

Måske skulle jeg få renset mine øre en smule, han har lige skrevet at han giver 1600 hver halve år, haha... Hvor meget må man lige tage fejl

Så er det jo slet ikke så dyrt at have bil, dumme mig altså

Ha ha ha alt for godt.. ja tænkte godt at det bare IKKE kunne passe
 Hi hi
Så det ikke kun mænd der ikke høre hvad kvinden siger   Ha ha.. ja en gang øre rensning vil være på sin plads..

Anmeld

11. februar 2012

Darling<3

Den lykkelige skriver:

Ha ha ha alt for godt.. ja tænkte godt at det bare IKKE kunne passe
 Hi hi
Så det ikke kun mænd der ikke høre hvad kvinden siger   Ha ha.. ja en gang øre rensning vil være på sin plads..

Når det er noget med biler, får jeg sjældent det hele med, hehe

Tror også lidt at han ville være ked af at skulle af med sååå mange penge for vores gamle møg dyt, så det er vifst meget godt at det kun er mig der regner med at det er dyrt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.