billigste sted til køb af ensfarvet kortærmet bodyer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2012

Hvem?

ano14316 skriver:

Hej

Hvor er det billigst at købe bodyer der er ensfarvet kortærmet eller uden ærmer.
Vi bruger dem kun indenunder natdragten om natten, så derfor er udseendet livegyldigt, så gerne bare hvide.

Hvis der er nogen der har en stak billigt tilsalg i 68 då må i da også gerne lige skrive..

Hvis du tilfældigvis kommer forbi Name It i Viborg, kører de liiiii nu tilbud på 4 kortærmede bodyer til blot 60 kr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2012

K&S

Malunsesmutti skriver:

A-z eller Bilka der koster de 12,50 stykket! Og det er, tro det eller ej, de bedste bodyer jeg nogensinde har kunnet finde!

Enig enig :-) og mega surt at de ikke kan fåes med lange ærmer...! :-(

Anmeld

10. februar 2012

ano14316

Bondefruen skriver:

Hvis du tilfældigvis kommer forbi Name It i Viborg, kører de liiiii nu tilbud på 4 kortærmede bodyer til blot 60 kr

prg det er billigt.. men bor i hillerød, så det er lidt langt væk.. ellers mange tak

Anmeld

10. februar 2012

Hvem?

ano14316 skriver:

prg det er billigt.. men bor i hillerød, så det er lidt langt væk.. ellers mange tak

Ah, sku li ha vidst det, var nemli derinde idag, så ku jeg da ha købt nogle til dig - øv...

De er nemli super gode deres bodyer - go jagt

Anmeld

10. februar 2012

Maja_4000

Bondefruen skriver:

Ved du om det kun er den i Viborg ?

Anmeld

10. februar 2012

Tona

ano14316 skriver:

Hej

Hvor er det billigst at købe bodyer der er ensfarvet kortærmet eller uden ærmer.
Vi bruger dem kun indenunder natdragten om natten, så derfor er udseendet livegyldigt, så gerne bare hvide.

Hvis der er nogen der har en stak billigt tilsalg i 68 då må i da også gerne lige skrive..

http://www.tinyzone.dk/

Tjeck kategorien: "Køb stort, spar penge". Vi er glade for at handle på den side

Anmeld

10. februar 2012

lisesp83

Tøj & sko.

Vi elsker dem her i huset, da de har tryklås på den ene skulder. Og så passer de bare så godt på vores datter.

De kostede 15 kr stk, da jeg købte dem for 14 dage siden

Syns ikke om dem uden tryklås, da de bare folder i skuldrene, og er irriterende. Samt de mister facon efter vask.

Anmeld

10. februar 2012

onlyme

ano14316 skriver:

Hej

Jeg har en del,. :-)
Du kan få dem for 7 kr stk
Kan tage nogle billeder hvis du vil se

Anmeld

10. februar 2012

ano14316

onlyme skriver:

Jeg har en del,. :-)
Du kan få dem for 7 kr stk
Kan tage nogle billeder hvis du vil se

nej ellers tak.. jeg vil ikke give 7 kr brugt når jeg kan få nye for 12,50

Anmeld

10. februar 2012

onlyme

ano14316 skriver:

nej ellers tak.. jeg vil ikke give 7 kr brugt når jeg kan få nye for 12,50

åh vidste jeg ikke man kunne :-) men held og lykke med at finde nogle goe nogle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.