billigste sted til køb af ensfarvet kortærmet bodyer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.822 visninger
23 svar
0 synes godt om
10. februar 2012

ano14316

Hej

Hvor er det billigst at købe bodyer der er ensfarvet kortærmet eller uden ærmer.
Vi bruger dem kun indenunder natdragten om natten, så derfor er udseendet livegyldigt, så gerne bare hvide.

Hvis der er nogen der har en stak billigt tilsalg i 68 då må i da også gerne lige skrive..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2012

Mette.

ano14316 skriver:

Hej

Hvor er det billigst at købe bodyer der er ensfarvet kortærmet eller uden ærmer.
Vi bruger dem kun indenunder natdragten om natten, så derfor er udseendet livegyldigt, så gerne bare hvide.

Hvis der er nogen der har en stak billigt tilsalg i 68 då må i da også gerne lige skrive..

Vi bruger nogen fra H&M som ikke har ærmer, mener det er 3 for 80. De er i hvide eller drenge/pige farver. Vi bruger dem også bare under nattøjet og de er perfekte til det formål.

Anmeld

10. februar 2012

modesty

H&M har en pakke kortærmede med 6 for 180. 

http://www.hm.com/dk/product/96817?article=96817-A

Anmeld

10. februar 2012

IngenKoPåIsen

A-z eller Bilka der koster de 12,50 stykket! Og det er, tro det eller ej, de bedste bodyer jeg nogensinde har kunnet finde!

Anmeld

10. februar 2012

Moms

ano14316 skriver:

Hej

Det må være tøj og sko

Moms

Anmeld

10. februar 2012

ano14316

Malunsesmutti skriver:

A-z eller Bilka der koster de 12,50 stykket! Og det er, tro det eller ej, de bedste bodyer jeg nogensinde har kunnet finde!

vi har desværre ikke hverken a-z elelr Bilka i nærheden.. æv..

Anmeld

10. februar 2012

ano14316

Moms skriver:

Det må være tøj og sko

Moms

Jeg har bare lige købt 3 natdrawgter i tøj og sko og 2 af dem virker knapperne ikke i.. så har ikke så meget tillid til dem.. men ved du hvad prisen er?

Anmeld

10. februar 2012

ano14316

Mette. skriver:

Vi bruger nogen fra H&M som ikke har ærmer, mener det er 3 for 80. De er i hvide eller drenge/pige farver. Vi bruger dem også bare under nattøjet og de er perfekte til det formål.

ja dem fandt jeg godt lige..
der er 4 stk. for 80.. altså 2 stk 2 pack for 80..

Anmeld

10. februar 2012

ano14316

modesty skriver:

H&M har en pakke kortærmede med 6 for 180. 

http://www.hm.com/dk/product/96817?article=96817-A

Jeg har prøvet ders langærmet, og synes godt nok de er tynde og går hurtigt ud af facon, selvom de ikke bliver tørretumblet..

Anmeld

10. februar 2012

Moms

ano14316 skriver:

Jeg har bare lige købt 3 natdrawgter i tøj og sko og 2 af dem virker knapperne ikke i.. så har ikke så meget tillid til dem.. men ved du hvad prisen er?

det er længe siden - altså sommer engang 2011 - jeg mener det var 15 kr. stykket.

Moms

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.