Billederaf min søns barnepige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2012

Kamulla

Månelys skriver:

Super fotos! men jeg må lige spørge, tag det ikke forkert! Men hvorfor overeksponerer du altid dine fotos så meget, at man ikke rigtig kan se detaljerne i folks ansigter?? Bare nysgerrighed. Dygtig, det er du da

det da helt ok, det er min måde at tage billeder og redigere billeder på, nogle gange har lyset i ansigtet også en rolle, hvis solen f.eks står lige ind af vinduet

hvis man trykker billederne store kan man også fint se detaljerne i ansigtet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2012

Mette.

Kamulla skriver:

hehe bruger "kun" 3 dage i min ferie, da jeg også skal huske at holde ferie med min søn og ja... bare baggrunde ville være PERFEKT.. lys har jeg, dog kunne jeg nok godt bruge flere lamper.. haha... men først når jeg engang får et studie (hvis jeg nogen siden får sådan et )

hvad er din hobby???

Man har lov til at drømme om ikke andet, men jeg håber da du en dag gør. Det er hvertfald ikke fototalent du mangler!

Jeg syer og jeg elsker det. Jeg ville også ønske jeg havde et kæmpe stort rum til alt mit stof, og et stort bord til at klippe på, nye maskiner og alt muligt andet. Måske det også bliver en mulighed en dag, når jeg er færdiguddannet og får lidt mere i løn end su.

Anmeld

10. februar 2012

lailamik

Hold da op  Sikke nogle gode billeder og en køn pige  -er bare lidt misundelig

Ville ønske jeg boede i Dk, så ville jeg helt klart ringe efter dig når jeg havde brug for et selvtillid boost 

Anmeld

10. februar 2012

Kamulla

Mette. skriver:

Man har lov til at drømme om ikke andet, men jeg håber da du en dag gør. Det er hvertfald ikke fototalent du mangler!

Jeg syer og jeg elsker det. Jeg ville også ønske jeg havde et kæmpe stort rum til alt mit stof, og et stort bord til at klippe på, nye maskiner og alt muligt andet. Måske det også bliver en mulighed en dag, når jeg er færdiguddannet og får lidt mere i løn end su.

årh ja, en symaskine der ikke lavede alt mit stof til kluddermudder.. (skod maskine) haha.... 

men ja kan jeg godt forstå du drømmer om

Anmeld

10. februar 2012

Kamulla

lailamik skriver:

Hold da op  Sikke nogle gode billeder og en køn pige  -er bare lidt misundelig

Ville ønske jeg boede i Dk, så ville jeg helt klart ringe efter dig når jeg havde brug for et selvtillid boost 

hehe tak hvor er du sød.. og ja hun er utroligt godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.