Billederaf min søns barnepige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.395 visninger
14 svar
0 synes godt om
10. februar 2012

Kamulla

ja hun spurgte om jeg ikke ville tage nogle.. her er lidt

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2012

Mette.

Kamulla skriver:

ja hun spurgte om jeg ikke ville tage nogle.. her er lidt

Sikke nogle gode billeder - jeg har sagt det før og siger det gerne igen, du er simpelthen så dygtig!

Anmeld

10. februar 2012

Muhmi

Hun er da køn!

Gode billeder!

Anmeld

10. februar 2012

wamse

Er helt sikker på, at mine sønner gerne vil have hende til barnepige

P.S. Så er mine sønner 16 og 18 år gamle 

Anmeld

10. februar 2012

Kamulla

Mette. skriver:

Sikke nogle gode billeder - jeg har sagt det før og siger det gerne igen, du er simpelthen så dygtig!

Tusind tak.. man bliver jo bedre for hver gang man øver sig.. dog ønsker jeg mig INDERLIGT et studie men ferien i uge 8, byder på en masse fotograferinger, så det bliver sjovt

Anmeld

10. februar 2012

Kamulla

wamse skriver:

Er helt sikker på, at mine sønner gerne vil have hende til barnepige

P.S. Så er mine sønner 16 og 18 år gamle 

hahahahaha... Noah er vild med hende, selvom han kun snart bliver 4år de har et helt specialt bånd, og har haft det siden han var helt lille og gik i VS (barnepigen er en pædagog i Noahs indstuditions datter)

Anmeld

10. februar 2012

Mette.

Kamulla skriver:

Tusind tak.. man bliver jo bedre for hver gang man øver sig.. dog ønsker jeg mig INDERLIGT et studie men ferien i uge 8, byder på en masse fotograferinger, så det bliver sjovt

Ja, sådan er det jo med det meste, og heldigivs for det. det er altid skønt at blive udfordret og blive bedre til det man kan lide.

Jeg kan godt forstå du gerne vil have et studie, det er også rart hvis man har lige de ting man skal bruge til at tage de helt rigtige billeder. - og sikke skønt med en hel uge til sin hobby - det ønsker jeg mig. 

Anmeld

10. februar 2012

wamse

Kamulla skriver:

hahahahaha... Noah er vild med hende, selvom han kun snart bliver 4år de har et helt specialt bånd, og har haft det siden han var helt lille og gik i VS (barnepigen er en pædagog i Noahs indstuditions datter)

Du tager virkelig nogle fede billeder 

Ærgeligt du bor så langt væk, for ville godt have taget nogle af mine bøller 

Anmeld

10. februar 2012

Månelys

Super fotos! men jeg må lige spørge, tag det ikke forkert! Men hvorfor overeksponerer du altid dine fotos så meget, at man ikke rigtig kan se detaljerne i folks ansigter?? Bare nysgerrighed. Dygtig, det er du da

Anmeld

10. februar 2012

Kamulla

Mette. skriver:

Ja, sådan er det jo med det meste, og heldigivs for det. det er altid skønt at blive udfordret og blive bedre til det man kan lide.

Jeg kan godt forstå du gerne vil have et studie, det er også rart hvis man har lige de ting man skal bruge til at tage de helt rigtige billeder. - og sikke skønt med en hel uge til sin hobby - det ønsker jeg mig. 

hehe bruger "kun" 3 dage i min ferie, da jeg også skal huske at holde ferie med min søn og ja... bare baggrunde ville være PERFEKT.. lys har jeg, dog kunne jeg nok godt bruge flere lamper.. haha... men først når jeg engang får et studie (hvis jeg nogen siden får sådan et )

hvad er din hobby???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.