Sat igang??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2012

132319

Det kan jeg med 99% sikkerhed fortælle dig at du ikke får lov til.

Ingen kroppe eller fødsler er ens, så hvad der skete med din mor har ikke noget med din graviditet eller fødsel at gøre.

Det er forståeligt nok at du er nervøs, men tænk på hvor mange fødsler der går helt fantastisk godt kontra din mors fødsel.

Barnets ve og vel kommer i første række og vedmindre der er komplikationer som for tidlig vandafgang, svangerskabsforgiftning, leverbetinget graviditetskløe eller andet, har barnet bedst af at blive i maven til det er klar til det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2012

Darling<3

132319 skriver:

Det kan jeg med 99% sikkerhed fortælle dig at du ikke får lov til.

Ingen kroppe eller fødsler er ens, så hvad der skete med din mor har ikke noget med din graviditet eller fødsel at gøre.

Det er forståeligt nok at du er nervøs, men tænk på hvor mange fødsler der går helt fantastisk godt kontra din mors fødsel.

Barnets ve og vel kommer i første række og vedmindre der er komplikationer som for tidlig vandafgang, svangerskabsforgiftning, leverbetinget graviditetskløe eller andet, har barnet bedst af at blive i maven til det er klar til det.

Pis os, spørger nu alligevel min jordmoder! Man kan vel håbe på at hun giver lov...

Indtil videre har jeg "kun" bækkenløsning, men satser også på små 80 kilo vand i kroppen og andet møg Ej...

Jeg ved faktisk ikke het hvad der gik galt med min mor's første fødsel, men det endte med at mine forældre tog hjem alene og lavede så heldigvis mig, 2 år senere

Anmeld

9. februar 2012

Cookiemonsteret

du kan godt blive sat i gang før tid, uden der er komplikationer med din graviditet. men det kræver at du har en meget personlig og god grund til det men snak med din jm om det, det er kun hende der kan fortælle dig om grunden er god nok

Anmeld

9. februar 2012

Darling<3

Cookiemonsteret skriver:

du kan godt blive sat i gang før tid, uden der er komplikationer med din graviditet. men det kræver at du har en meget personlig og god grund til det men snak med din jm om det, det er kun hende der kan fortælle dig om grunden er god nok

Dejligt at det ikke er helt udelukkende

Tak for dit svar

Anmeld

9. februar 2012

Cookiemonsteret

Darling<3 skriver:

Dejligt at det ikke er helt udelukkende

Tak for dit svar

Var så lidt 

Anmeld

9. februar 2012

L&V

Darling<3 skriver:

Altså der er jo noget tid til at jeg skal føde, men alligevel vil jeg lige hører jer ad

Pga nogle ting min mor oplevede med sin første fødsel, vil jeg virkelig gerne sættes igang i uge 38 - tror i at man kan det??

Jeg får ekstra skanninger når jeg er over uge 30, ca 4 - men det er de sidste 2-3 uger jeg er nervøs for, så jeg føler ikke at jeg har lyst til at gå tiden helt ud, desværre

Håber der er nogle som kan give et muligt svar

Jeg blev sat igang på min terminsdato pga. slem bækkenløsning og angst så helt umuligt er det ikke. Men 2uger før termin er jeg ikke så sikker på, man ska jo huske at termins datoen kan svinge med 14 dage så i realiteten kan det jo være 4 uger før Men det skader da ikke at høre

Anmeld

9. februar 2012

Darling<3

Månsson skriver:

Jeg blev sat igang på min terminsdato pga. slem bækkenløsning og angst så helt umuligt er det ikke. Men 2uger før termin er jeg ikke så sikker på, man ska jo huske at termins datoen kan svinge med 14 dage så i realiteten kan det jo være 4 uger før Men det skader da ikke at høre

Altså jeg har også allerede fået dejlig bækkenløsnig, er kun i 19 uge - hvilket også gør at jeg ikke passer min skole helt så godt

Men jeg vil da helt klart snakke med min jordmoder om det næste gang jeg skal ind til hende, hun må kunne give et nogenlunde klart svar på om det kan lade sig gøre

Tak for svaret

Anmeld

9. februar 2012

L&V

Darling<3 skriver:

Altså jeg har også allerede fået dejlig bækkenløsnig, er kun i 19 uge - hvilket også gør at jeg ikke passer min skole helt så godt

Men jeg vil da helt klart snakke med min jordmoder om det næste gang jeg skal ind til hende, hun må kunne give et nogenlunde klart svar på om det kan lade sig gøre

Tak for svaret

Det er desværre ikke noget din jordmoder kan bestemme hun kan henvise til svanger afdelingen også er det dem der tager beslutningen..

Men tror desværre ikke bækkenløsning er nok

Anmeld

9. februar 2012

Darling<3

Månsson skriver:

Det er desværre ikke noget din jordmoder kan bestemme hun kan henvise til svanger afdelingen også er det dem der tager beslutningen..

Men tror desværre ikke bækkenløsning er nok

Så skaffer jeg en henvisning, håber lidt at de gider lytte til mig istedet for bare at feje mit ønske af med det samme...

Det har ikke noget med mit bækkenløsning at gøre, men noget med min mor's første fødsel som gør at jeg ikke vil gå tiden helt ud, men at jeg har "slem" bækkenløsning allerede, kan vel give et lille skub i den "rigtige" retning

Anmeld

9. februar 2012

L&V

Darling<3 skriver:

Så skaffer jeg en henvisning, håber lidt at de gider lytte til mig istedet for bare at feje mit ønske af med det samme...

Det har ikke noget med mit bækkenløsning at gøre, men noget med min mor's første fødsel som gør at jeg ikke vil gå tiden helt ud, men at jeg har "slem" bækkenløsning allerede, kan vel give et lille skub i den "rigtige" retning

Som sagt så skader det jo ikke at høre, kan jo være de er fleksible Håber du får hva du ønsker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.