Telenor kunder ... Andre??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2012

132319

karina1980 skriver:

sådan er det desværre hos flere selskaber, vi havde samme tur hos 3 og et sæt venner har det lige nu med tdc, men vi har hørt den samme historie fra flere selskabér.

så det ikke kun telenor.

hvor vi bor dækker næsten ingen selskaber, men nøj hvor de lover alt muligt, pt er telenor, så de enester der har kunne formå at levere

Jeg har været hos Telmore i 10 år og har aldrig haft nogle problemer og slet ikke med dækning.

Desværre valgte jeg at købe en iPhone igennem Telenor og det var da nok det dummeste valg. De penge jeg sparede på telefonen, har jeg så brugt på regninger og jeg tør ikke tælle hvor mange timer jeg har haft dem i røret!

De påstod at jeg havde været i en butik en dag i en by der ligger på den anden side af København  Den pågældende sag havde jeg taget med en fra kunde"service" over telefonen og de påstod altså at jeg havde været i butikken selvom jeg slet ikke havde været i byen den dag 

Dét er blot en af mange episoder hvor de har fucket helt op og så er deres priser alt alt for dyre!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2012

DKTiha

132319 skriver:

Telenor er der største plattenslagere!

Jeg opsagde mit abonnement for 3 måneder siden og alligevel bliver de VED med at sende mig alle mulige regner med forskellige beløb og truer med inkasso osv.!

Jeg ringede og bad om en redegørelse for hvad de regninger var for, da jeg jo ikke har været kunde hos dem i et stykke tid og så kan jeg ellers love for at der blev stille i den anden ende af røret. "Øhm, erhm, øhh der må være sket en fejl" Bahh, somom! 

Skynd jer væk!

Vi har os haft problemer med Telenor før og med Call mé ... Det eneste der har fungeret for os sådan rigtigt er pay'n'go som er søster selvskab til Call mé og der styre du ALT selv... Savner det... Men vi ville jo absolut have ny telefon

Anmeld

9. februar 2012

132319

onsket-om-bebss skriver:

Vi har os haft problemer med Telenor før og med Call mé ... Det eneste der har fungeret for os sådan rigtigt er pay'n'go som er søster selvskab til Call mé og der styre du ALT selv... Savner det... Men vi ville jo absolut have ny telefon

Sådan er det også hos Telmore hvor jeg er kunde og jeg lavede desværre samme fejl at skifte til Telenor for at købe en iPhone 

Godt at I kun er bundet i 6 måneder

Anmeld

9. februar 2012

DKTiha

132319 skriver:

Sådan er det også hos Telmore hvor jeg er kunde og jeg lavede desværre samme fejl at skifte til Telenor for at købe en iPhone 

Godt at I kun er bundet i 6 måneder

Hmmm jaaa det er faktisk rigtigt at det kun er 6 måneder ... Så Kan vi faktisk godt skifte tilbage

Anmeld

9. februar 2012

An&Jo

onsket-om-bebss skriver:

Vi har bare betalt vores Telenor regning så vi kan ikke forstå det - og hvis ikke den er betalt - så undre jeg mig over at 1500kr er trukket til telenor ...hmm

kan det være noget fra tidligere?? ellers så er det altså nok bare en fejl som kan ske allesteder..

som jeg skriver, så er det ikke normalt at de lukker for en telefon når man kun er 9 dage inde i måneden, man får gerne en rykker først.. så tror nu altså at det bare er en fejl, som kan ske fordi det hele kører elektronisk..

Anmeld

9. februar 2012

Mettemus

Ooork mand jeg HADER telenor! Jeg har haft SÅ mange problemer hos dem, ringet til deres kundeservice 7 gange med det samme problem, sendt mails osv. Jeg har fået en undskyldning, krediteret de 600 kr jeg har betalt i rykkergebyr pga deres fejl, fået et gavekort på 500 kr til deres butik og "undskyld"-chokolade. Det sidste nye er så et bedv hvor der står at jeg har valgt et abonnement hvor man kan rige gratis til andre tele orkunder - det koster x-antal kr.  Og NEJ det har je inke valgt - det kommer fuldstændigt udtø af det blå. Beg har købt telefon hos dem og er derfor bundet i seks måneder. Den da det ophører er jeg kunde et andet sted, det er stensikkert. Jeg har aldrig følt mig så dårligt behandlet

Anmeld

9. februar 2012

Mettemus

Mettemus skriver:

Ooork mand jeg HADER telenor! Jeg har haft SÅ mange problemer hos dem, ringet til deres kundeservice 7 gange med det samme problem, sendt mails osv. Jeg har fået en undskyldning, krediteret de 600 kr jeg har betalt i rykkergebyr pga deres fejl, fået et gavekort på 500 kr til deres butik og "undskyld"-chokolade. Det sidste nye er så et bedv hvor der står at jeg har valgt et abonnement hvor man kan rige gratis til andre tele orkunder - det koster x-antal kr.  Og NEJ det har je inke valgt - det kommer fuldstændigt udtø af det blå. Beg har købt telefon hos dem og er derfor bundet i seks måneder. Den da det ophører er jeg kunde et andet sted, det er stensikkert. Jeg har aldrig følt mig så dårligt behandlet

Skriver fra min telefon, derfor de mange fejl - sorry

Anmeld

9. februar 2012

DKTiha

An&Jo skriver:

kan det være noget fra tidligere?? ellers så er det altså nok bare en fejl som kan ske allesteder..

som jeg skriver, så er det ikke normalt at de lukker for en telefon når man kun er 9 dage inde i måneden, man får gerne en rykker først.. så tror nu altså at det bare er en fejl, som kan ske fordi det hele kører elektronisk..

Ja det jo det men vi har bare aldrig været bagud med vores regninger så tvivler på at det er det

Anmeld

9. februar 2012

Chr-Hei

Er lige skiftet til telenor.. Jeg har endnu ikke haft nogle problemer og vi er heller ikke lukket..

Jeg er skiftet fra først Telmore til Callme og nu dertil..

Jeg kan bestemt ikke anbefale nogle af disse teleselskaber.. Men tror nu på der er fejl ved alle hvis man er uheldig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.