Telenor kunder ... Andre??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

896 visninger
18 svar
0 synes godt om
9. februar 2012

DKTiha

Som også idag har fået spærret sin telefon grundet "ikke betalt regning"?? Vi har betalt d.3.02.2012 som vi plejer ... Men vores telefoner er idag blevet spærret og min kæreste har ventet 1 time på at komme igennem hos telenor :/ så det ku jo være de havde problemer ..?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Nææ, har ikke nogen problemer. Lyder da mystisk!

Anmeld

9. februar 2012

An&Jo

onsket-om-bebss skriver:

Som også idag har fået spærret sin telefon grundet "ikke betalt regning"?? Vi har betalt d.3.02.2012 som vi plejer ... Men vores telefoner er idag blevet spærret og min kæreste har ventet 1 time på at komme igennem hos telenor :/ så det ku jo være de havde problemer ..?

tror ikke min er spærret.. men skal ringe i banken om lidt og så kan jeg fortælle om den er spærret..

men normalt spærrer de altså ikke så hurtigt, man får normalt en rykker inden fordi der jo kan være gået noget galt..

Anmeld

9. februar 2012

karina1980

onsket-om-bebss skriver:

niks og håber da hellere ikke det sker, venter nemlig et vigtigt opkald kl 14

Anmeld

9. februar 2012

Darling<3

Jeg har taletid, så jeg kan desværre ikke hjælpe dig

Anmeld

9. februar 2012

132319

Telenor er der største plattenslagere!

Jeg opsagde mit abonnement for 3 måneder siden og alligevel bliver de VED med at sende mig alle mulige regner med forskellige beløb og truer med inkasso osv.!

Jeg ringede og bad om en redegørelse for hvad de regninger var for, da jeg jo ikke har været kunde hos dem i et stykke tid og så kan jeg ellers love for at der blev stille i den anden ende af røret. "Øhm, erhm, øhh der må være sket en fejl" Bahh, somom! 

Skynd jer væk!

Anmeld

9. februar 2012

An&Jo

132319 skriver:

Jeg opsagde mit abonnement for 3 måneder siden og alligevel bliver de VED med at sende mig alle mulige regner med forskellige beløb og truer med inkasso osv.!

Jeg ringede og bad om en redegørelse for hvad de regninger var for, da jeg jo ikke har været kunde hos dem i et stykke tid og så kan jeg ellers love for at der blev stille i den anden ende af røret. "Øhm, erhm, øhh der må være sket en fejl" Bahh, somom! 

Skynd jer væk!

jeg har haft telenor de sidste 6 år, kun afbrudt af 2 gange et halvt år hvor jeg var ved 3 og tdc og jeg har aldrig haft de problemer med telenor..

telenor er dem jeg har været mest tilfreds med af dem jeg har haft..

Anmeld

9. februar 2012

132319

An&Jo skriver:

jeg har haft telenor de sidste 6 år, kun afbrudt af 2 gange et halvt år hvor jeg var ved 3 og tdc og jeg har aldrig haft de problemer med telenor..

telenor er dem jeg har været mest tilfreds med af dem jeg har haft..

Ok, jeg var der i 6 måneder og skal aldrig aldrig ALDRIG tilbage!

Anmeld

9. februar 2012

karina1980

132319 skriver:

Skynd jer væk!

sådan er det desværre hos flere selskaber, vi havde samme tur hos 3 og et sæt venner har det lige nu med tdc, men vi har hørt den samme historie fra flere selskabér.

så det ikke kun telenor.

hvor vi bor dækker næsten ingen selskaber, men nøj hvor de lover alt muligt, pt er telenor, så de enester der har kunne formå at levere

Anmeld

9. februar 2012

DKTiha

Vi har bare betalt vores Telenor regning så vi kan ikke forstå det - og hvis ikke den er betalt - så undre jeg mig over at 1500kr er trukket til telenor ...hmm

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.