Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nessie skriver: Hvor ser det hyggeligt ud, og hvor er I fine Dejligt at I havde en god dag
Hvor ser det hyggeligt ud, og hvor er I fine
Dejligt at I havde en god dag
Tusind tak... Vi havde en fantastisk dag...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
cecilie1984 skriver: Super fine billeder......Og stort tillykke med dåben af jeres datter.....har ik lige set indlægget før nu da jeg har været indlagt på sygehuset. Har jo fuldt lidt med på side linjen med hensyn til kjole og tøj valg og de andre indlæg du har lavet ang dåben Og hvor er det BARE SUPER flot af de 2 baby brugere de kunne hjælpe
Super fine billeder......Og stort tillykke med dåben af jeres datter.....har ik lige set indlægget før nu da jeg har været indlagt på sygehuset. Har jo fuldt lidt med på side linjen med hensyn til kjole og tøj valg og de andre indlæg du har lavet ang dåben
Og hvor er det BARE SUPER flot af de 2 baby brugere de kunne hjælpe
Tak... Det var fantastisk de 2 baby bruger kunne hjælpe...
Øv da... Hvad har du været indlagt med/for?
Wow en masse billeder, men hyggeligt ser det ud. Sikke meget i har gjrot ud af det. Tillykke med dåben.
MoarHvidovre skriver: Super gode billeder og dejligt, at I havde en god dag
Super gode billeder og dejligt, at I havde en god dag
Jeps, det var fantastisk...
LilleLene skriver: eeeeeeeeej en flot kjole Har aldrig set en kort dåbskjole, men kæft den er fin
eeeeeeeeej en flot kjole Har aldrig set en kort dåbskjole, men kæft den er fin
Det er bare en super flot kjole...
Er så vild med den...
NV skriver: Wow en masse billeder, men hyggeligt ser det ud. Sikke meget i har gjrot ud af det. Tillykke med dåben.
Tusind tak...
Det skulle bare være super perfekt denne gang her, orkede ikke at få nogle klager denne gang her også... Det har jeg heldigvis ikke fået...
Jeg ved der er noget i min familie som altid vil konfrontere mig med at måske skulle jeg have gjort sådan og sådan, altså det kan de bare stikke op i deres *****!!!
Mira0911 skriver: Tak... Det var fantastisk de 2 baby bruger kunne hjælpe... Øv da... Hvad har du været indlagt med/for?
kraftig virus som gjorde jeg ikke kunne spise eller drikke
cecilie1984 skriver: kraftig virus som gjorde jeg ikke kunne spise eller drikke
Puuh det bestemt ikke godt... Håber du er frisk igen...
Sikke nogle flotte borde !! Hvem har dækket dem
Det var riiigtig hyggeligt Men det ved du .
Det er helt sikkert ikke sidste gang jeg kommer og besøger jer .
morethanperfect skriver: Sikke nogle flotte borde !! Hvem har dækket dem Det var riiigtig hyggeligt Men det ved du . Det er helt sikkert ikke sidste gang jeg kommer og besøger jer .
Ja det var skisme hyggeligt... Ja hvem har mon dækket disse borde...
For pokker i vold bordplanen den var strid til sidst...
Ih dejligt at høre... Julie blev hvert fald meget glad for dig... Spørger stadig til dig engang imellem... Jeg skal vidst lige vise et billede af dig imorgen på face til hende og se hvad hun så siger når jeg siger "hvem er det?"
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128