Sorry... Her er billeder fra dåben i Søndags....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.705 visninger
32 svar
0 synes godt om
8. februar 2012

Mira0911

Endelig fik jeg snøvlet mig færdig til at få lagt billeder herind!!!! 

Der er ikke så meget at sige... Det kan vidst ses på billederne... Jeg har valgt ikke at smide billeder ind af familie, da nogle af dem ikke vil være på nettet og det respektere jeg fuldt ud - Så skal de heller ikke vide at Baby.dk er mit fristed.. andet hjem....  Så det er ikke noget jeg snakker om på facebook.... 

Jeg er utrolig træt efter dåben stadig, plus jeg har en syg tøs hjemme... Hun er bare uheldig og ramt hele tiden... 

Her er lidt billeder til de interesserede.... 1 billede af 2 brugere herinde fra... 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2012

ESV

Ej hvor er hun bare skøn i den dåbskjole.. Men nogle gode billeder det ser rigtig hyggeligt ud.

Anmeld

8. februar 2012

Mira0911

ESV skriver:

Ej hvor er hun bare skøn i den dåbskjole.. Men nogle gode billeder det ser rigtig hyggeligt ud.

Ja det er en super fin kjole... er selv ret vild med den... 

Anmeld

9. februar 2012

Mira0911

Hiiver den lige op... 

Anmeld

9. februar 2012

Laulund87

Det var rigtig hyggeligt

Anmeld

9. februar 2012

Mira0911

Laulund87 skriver:

Det var rigtig hyggeligt

Ja det var så... Tilbragte vidst det meste af tiden ude hos Jer...  Folk begyndte hvert fald at sige at jeg skulle sætte mig ned og få spist lidt og slappe af... 

Anmeld

13. februar 2012

cecilie1984

Super fine billeder......Og stort tillykke med dåben af jeres datter.....har ik lige set indlægget før nu da jeg har været indlagt på sygehuset. Har jo fuldt lidt med på side linjen med hensyn til kjole og tøj valg og de andre indlæg du har lavet ang dåben

Og hvor er det BARE SUPER flot af de 2 baby brugere de kunne hjælpe

Anmeld

13. februar 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Super gode billeder og dejligt, at I havde en god dag

Anmeld

13. februar 2012

LilleLene

Mira0911 skriver:

Endelig fik jeg snøvlet mig færdig til at få lagt billeder herind!!!! 

Der er ikke så meget at sige... Det kan vidst ses på billederne... Jeg har valgt ikke at smide billeder ind af familie, da nogle af dem ikke vil være på nettet og det respektere jeg fuldt ud - Så skal de heller ikke vide at Baby.dk er mit fristed.. andet hjem....  Så det er ikke noget jeg snakker om på facebook.... 

Jeg er utrolig træt efter dåben stadig, plus jeg har en syg tøs hjemme... Hun er bare uheldig og ramt hele tiden... 

Her er lidt billeder til de interesserede.... 1 billede af 2 brugere herinde fra... 

eeeeeeeeej en flot kjole

Har aldrig set en kort dåbskjole, men kæft den er fin

Anmeld

13. februar 2012

Nessie

Hvor ser det hyggeligt ud, og hvor er I fine

Dejligt at I havde en god dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.