Hvordan tackler man lige dette?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.107 visninger
20 svar
0 synes godt om
8. februar 2012

Anonym trådstarter

Står og skal sælge mine bøger og har en køber, men nu siger nu at hun er usikker på at overføre pengene til mig før hun modtager bøgerne?

Jeg har ikke rigtig lyst til at sende bøgerne før hun har overført penge, for har trods alt brugt over 3000 kr på de bøger. 

Og hun har jo også en garanti i at hun jo kan nå at trække pengene tilbage via banken, hvis nu bøgerne ikke dukkede op (hvilket de selvfølgelig gør!!), men hvad nu hvis at hun modtager bøgerne og så alligevel vil trække pengene tilbage? Kan jeg selv forhindre det?

Jeg er blevet lidt usikker, idet hun vælger at sige som hun gør 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2012

jeanne-skat

min bank siger man ikke kan trække pengene tilbage

Anmeld

8. februar 2012

th

Anonym skriver:

Står og skal sælge mine bøger og har en køber, men nu siger nu at hun er usikker på at overføre pengene til mig før hun modtager bøgerne?

Jeg har ikke rigtig lyst til at sende bøgerne før hun har overført penge, for har trods alt brugt over 3000 kr på de bøger. 

Og hun har jo også en garanti i at hun jo kan nå at trække pengene tilbage via banken, hvis nu bøgerne ikke dukkede op (hvilket de selvfølgelig gør!!), men hvad nu hvis at hun modtager bøgerne og så alligevel vil trække pengene tilbage? Kan jeg selv forhindre det?

Jeg er blevet lidt usikker, idet hun vælger at sige som hun gør 

Hvis man først har overført penge til dig, så kan hun ikke trække dem tilbage med mindre at du giver hende lov til det.

JEg ville ikke sende nogen bøger før jeg havde modtaget penge fra hende.

Anmeld

8. februar 2012

Anonym trådstarter

jeanne-skat skriver:

min bank siger man ikke kan trække pengene tilbage

Det har min mors kæreste lige fortalt, at i et vist tidsrum kan man.

Anmeld

8. februar 2012

Anonym trådstarter

th skriver:

Hvis man først har overført penge til dig, så kan hun ikke trække dem tilbage med mindre at du giver hende lov til det.

JEg ville ikke sende nogen bøger før jeg havde modtaget penge fra hende.

Okay, det har min mors kæreste lige fortalt at man kan?? Altså i et vist tidsrum.

Anmeld

8. februar 2012

Muhmi

Det skal du ikke gøre... Det virker meget suspekt...

Anmeld

8. februar 2012

Muhmi

Anonym skriver:

Okay, det har min mors kæreste lige fortalt at man kan?? Altså i et vist tidsrum.

Inden for fire dage kan de trække pengene tilbage... Men jeg ville ikke råde dig til at gøre det...

Anmeld

8. februar 2012

Nemesis

ingen bøger førend pengene er betalt!

Ellers må hun afhente dem, hvis hun er så bekymret.

Sisse som heller ikke kan trække pengene tilbage via bankoverførsel kun hvis det betales med creditkort

Anmeld

8. februar 2012

JeNoVa

Aftal handelen på skrift over email. Så står I begge stærkest, hvis den anden ikke overholder aftalen. Og så kan I jo overføre/sende den samme dag

Anmeld

8. februar 2012

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Det skal du ikke gøre... Det virker meget suspekt...

Det synes jeg nemlig også 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.