Post Danmark

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2012

Darling<3

BabyWish2012 <3 skriver:

Nej, venter til manden kommer hjem til eftermiddag.

Det virker bare DYBT underligt - hvordan skal en anden kunne tage min pakke? De plejer altid at ringe på døren, og hvis det er dem som kommer med post biler, så kan de ikke komme til vores postkasser (der er kort lås) - det virker bare så underligt!

den ankommer til posthuset kl ?.37 og bliver udleveret kl ?.38 - så skal det altså tage 1 minut at kører fra posthuset og hjem til dig..

Dem der arbejder på posthuset kan sagtens udlevere til en forkert kunde, og derfor kan de også udlevere til sig selv - dit navn står jo på pakken og så laver de bare en underskrift med dit navn, nemt nok egenligt..

Jeg synes du skal hører posthuset ad, de kan også se hvem der arbejdede imorges og tjekke for falsk underskrift

Forstår du hvor jeg vil hen ad, eller er det for roddet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2012

Janni.

BabyWish2012 <3 skriver:

Hmm. Det har vi aldrig gjort her. Men vi har også modtaget det meste med vores normale bud, som cykler og har et kort til vores fællesrum (postkasser) - og når det er bilerne som kommer ud, ringer de bare på og aflevere og har den der dims i hånden (som man normalt skriver under på, på posthuset) og så går de igen. 

Er næsten 100 % sikker på at vi skriver under. De har nemlig også den dims med, og jeg er altid i tvivl om hvordan den skal vende når jeg skriver under.

Håber du får din kjole. Giver du en update når du finder ud af hvad der er sket med den?

Anmeld

8. februar 2012

M&N

Darling<3 skriver:

den ankommer til posthuset kl ?.37 og bliver udleveret kl ?.38 - så skal det altså tage 1 minut at kører fra posthuset og hjem til dig..

Dem der arbejder på posthuset kan sagtens udlevere til en forkert kunde, og derfor kan de også udlevere til sig selv - dit navn står jo på pakken og så laver de bare en underskrift med dit navn, nemt nok egenligt..

Jeg synes du skal hører posthuset ad, de kan også se hvem der arbejdede imorges og tjekke for falsk underskrift

Forstår du hvor jeg vil hen ad, eller er det for roddet?

Tak for svar. Vil prøve at ringe til posthuset når manden kommer hjem. Det er dybt underligt  Håber virkelig ikke min pakke er væk eller en har stjålet den. Den kostede næsten 500 kr! 

Anmeld

8. februar 2012

M&N

Janni. skriver:

Er næsten 100 % sikker på at vi skriver under. De har nemlig også den dims med, og jeg er altid i tvivl om hvordan den skal vende når jeg skriver under.

Håber du får din kjole. Giver du en update når du finder ud af hvad der er sket med den?

Tak!  

Det skal jeg gøre! Håber s** ikke den er stjålet! Det er kjolen til min store fødselsdag til marts. Kostet næsten 500 kr. Håber bare Post Danmark har lavet en fejl med deres Track & Trace, og ikke en som har nuppet den. 

Anmeld

8. februar 2012

Darling<3

BabyWish2012 <3 skriver:

Tak for svar. Vil prøve at ringe til posthuset når manden kommer hjem. Det er dybt underligt  Håber virkelig ikke min pakke er væk eller en har stjålet den. Den kostede næsten 500 kr! 

Det lyder som en god ide!

Det er så surt at miste noget, håber den dukker op i eftermiddag

Anmeld

8. februar 2012

Janni.

BabyWish2012 <3 skriver:

Tak!  

Det skal jeg gøre! Håber s** ikke den er stjålet! Det er kjolen til min store fødselsdag til marts. Kostet næsten 500 kr. Håber bare Post Danmark har lavet en fejl med deres Track & Trace, og ikke en som har nuppet den. 

håber også det "bare" er en fejl. Men jeg har desværre heller ikke den store tiltro til post danmark.

Næsten alle mine "alm" pakker er mishandlet så groft at man kan se indholdet af pakken Nogen gange mistænker jeg dem for at "undersøge" hvad der er i pakken...

Anmeld

8. februar 2012

M&N

Darling<3 skriver:

Det lyder som en god ide!

Det er så surt at miste noget, håber den dukker op i eftermiddag

Tak. Det håber jeg også. Håber s** postdanmark har noget positivt at sige.

Men hvis der er en der har stjålet den eller l.ign, skal jeg så ikke have erstatning?

Anmeld

8. februar 2012

M&N

Janni. skriver:

håber også det "bare" er en fejl. Men jeg har desværre heller ikke den store tiltro til post danmark.

Næsten alle mine "alm" pakker er mishandlet så groft at man kan se indholdet af pakken Nogen gange mistænker jeg dem for at "undersøge" hvad der er i pakken...

Nemlig.. havde købt herstal tool væg lysestager og pga post danmark var det ene glas smadret.... 

Anmeld

8. februar 2012

Darling<3

BabyWish2012 <3 skriver:

Tak. Det håber jeg også. Håber s** postdanmark har noget positivt at sige.

Men hvis der er en der har stjålet den eller l.ign, skal jeg så ikke have erstatning?

Det håber jeg også de har, husk at komme med en update når du har snakket med dem

Altså hvis en pakke bliver væk fra postDanmark, så skal de give erstatning - mener dog at der skal være over et vis beløb før de erstatter, men er ikke helt sikker...

Hvis den er stjålet, så bliver medarbejderen fyret og så tror jeg at det er ham/hende der skal erstatte din pakke - eller blot aflevere den tilbage til dig

Anmeld

8. februar 2012

M&N

Darling<3 skriver:

Det håber jeg også de har, husk at komme med en update når du har snakket med dem

Altså hvis en pakke bliver væk fra postDanmark, så skal de give erstatning - mener dog at der skal være over et vis beløb før de erstatter, men er ikke helt sikker...

Hvis den er stjålet, så bliver medarbejderen fyret og så tror jeg at det er ham/hende der skal erstatte din pakke - eller blot aflevere den tilbage til dig

Nåede lige at sende manden ned på posthuset, det er under 30 min siden, sidst jeg tjekkede postkassen og den liggede sørme derude. 

Har fået min kjole! Tak for svarene tøser!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.