Post Danmark

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.679 visninger
26 svar
0 synes godt om
8. februar 2012

M&N

Jeg undrer mig lige lidt?!?

I fredags købte jeg en kjole fra MissMartins, og fik så en mail i mandags om at den var sendt og jeg havde fået tracking nr..

Der står så 1 døgn efter:

7. februar 2012 04:18 Ankommet til 704 Københavns Pakkecenter
8. februar 2012 06:57 Sat til eftermiddags/aftenomdeling
8. februar 2012 07:37 Ankommet til omdeling 4000 Roskilde Posthus
8. februar 2012 07:38 Udleveret til privat

Har ikke fået nogen pakke - hvordan kan den så 1 minut efter "ankommet til roskilde posthus" være udleveret?!?! ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2012

Janni.

Det lyder meget mystisk

Anmeld

8. februar 2012

M&N

Janni. skriver:

Det lyder meget mystisk

Ja, det er dybt mystisk?!?! Jeg har jo ingen pakke modtaget - den vejer 0,25 kg så den kan jo godt komme ind i postkassen - men da jeg gik ind kl 9-10 tiden var der ikke noget at se i postkassen.

Track & Trace har aldrig været et problem - den har altid vist nøjagtig hvor langt den var kommet 

Anmeld

8. februar 2012

Darling<3

BabyWish2012 <3 skriver:

I fredags købte jeg en kjole fra MissMartins, og fik så en mail i mandags om at den var sendt og jeg havde fået tracking nr..

Har ikke fået nogen pakke - hvordan kan den så 1 minut efter "ankommet til roskilde posthus" være udleveret?!?! ...

Hvis der står det du har skrevet, så kunne det for mig godt se ud som om der er en som har nuppet din pakke

Har du prøvet at ringe til posthuset og få en forklaring??

Anmeld

8. februar 2012

Emily2012<3

BabyWish2012 <3 skriver:

Jeg ville ringe til dem.

Har desværre MEGET dårlig erfaring med post dk..

Men ring til dem og oplys nummeret på den pakke du skulle have.. 

Anmeld

8. februar 2012

Janni.

BabyWish2012 <3 skriver:

Ja, det er dybt mystisk?!?! Jeg har jo ingen pakke modtaget - den vejer 0,25 kg så den kan jo godt komme ind i postkassen - men da jeg gik ind kl 9-10 tiden var der ikke noget at se i postkassen.

Track & Trace har aldrig været et problem - den har altid vist nøjagtig hvor langt den var kommet 

Skal man ikke altid skrive under på at have modtaget pakken når det er track & trace?

Hvis det er tilfældet så må du hive fat i post danmark og spørge hvor din pakke bliver af.

Anmeld

8. februar 2012

M&N

Darling<3 skriver:

Hvis der står det du har skrevet, så kunne det for mig godt se ud som om der er en som har nuppet din pakke

Har du prøvet at ringe til posthuset og få en forklaring??

Nej, venter til manden kommer hjem til eftermiddag.

Det virker bare DYBT underligt - hvordan skal en anden kunne tage min pakke? De plejer altid at ringe på døren, og hvis det er dem som kommer med post biler, så kan de ikke komme til vores postkasser (der er kort lås) - det virker bare så underligt!

Anmeld

8. februar 2012

M&N

Janni. skriver:

Skal man ikke altid skrive under på at have modtaget pakken når det er track & trace?

Hvis det er tilfældet så må du hive fat i post danmark og spørge hvor din pakke bliver af.

Jeg havde bestilt min NUPO sidste uge, og der stod der den ville komme med eftermiddags/aften omdeling. De kom kl 17.29 og de gav mig bare og gik igen? 

Anmeld

8. februar 2012

Janni.

BabyWish2012 <3 skriver:

Jeg havde bestilt min NUPO sidste uge, og der stod der den ville komme med eftermiddags/aften omdeling. De kom kl 17.29 og de gav mig bare og gik igen? 

Mener vi plejer at skrive under når det er track & trace. Men nu bliver jeg da i tvivl.

Anmeld

8. februar 2012

M&N

Janni. skriver:

Mener vi plejer at skrive under når det er track & trace. Men nu bliver jeg da i tvivl.

Hmm. Det har vi aldrig gjort her. Men vi har også modtaget det meste med vores normale bud, som cykler og har et kort til vores fællesrum (postkasser) - og når det er bilerne som kommer ud, ringer de bare på og aflevere og har den der dims i hånden (som man normalt skriver under på, på posthuset) og så går de igen. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.