Aftensmad.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2012

Mom2012

Mussen2 skriver:

Mums. Hvorfor sirup? Tror jeg ikke lige jeg har men honning?

Det giver lidt sødme og så synes jeg de bliver mere sprøde udenpå og bløde indeni, men kan være det bare er mig Det er slet ikke noget du behøver

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2012

debbie19

vi skal have jensens spareribs med bådkartofler og beanisesovs  har glædet mig i flere dage nu hehe

Anmeld

8. februar 2012

Muffin_girl

Mussen2 skriver:

Hvad skal i have til aftnsmad. Er så ideforladt og ugidelig, MEN gider godt spise noget lækkert og gerne noget børnelækkert også

Vi skal have forloren hare, ovnbagte kartofler, grovflute, flødesauce, kogt brocolli og gulerødder ... 

Anmeld

8. februar 2012

BellaCiinea

Mussen2 skriver:

Hvad skal i have til aftnsmad. Er så ideforladt og ugidelig, MEN gider godt spise noget lækkert og gerne noget børnelækkert også

Vi skal ha suppe fra igår =D Mmm.. lækkert når man har ondt i halsen =D

Anmeld

8. februar 2012

Leneur

Det var meningen vi skulle have haft pitabrød men var sent hjemme da vi lige skulle se kusinen/niecen i en forestilling, så jeg smurte pitabrødene med en gang kethup til Silje, tomatpure med hvidløg, oregano og lidt olie til mig, Silje fik lidt skinke, minifrikadeller, rød peber og ost på og jeg kan ikke lide deller, så bare skinke, løgringe og rød peber til mig og så majs og agurke- og gulerødsstave til, hurtigt, nem og velsmagende og ikke sidste gang de bliver lavet, når det lige skal gå lidt hurtigt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.