Puslingen skriver:
Kl halv 2 i nat vågnede Charlie af at han havde lavet ud over det hele, fik ham skiftet og efter små 2 timer lykkedes det at få ham til sove, 5 minutter efter begyndte han at prutte og sprutte mens han græder, tog ham op og det viste sig at han kastede op, det minede meget om vand og han kogte godt. Blev enig med kæresten om at jeg gik ind i stuen med ham da der ingen point er i at vi begge er i søvnunderskud. Han har ikke kastet op siden, men hans mave har det ikke godt. Jeg har givet ham lidt juice med vand og et par kiks så hans sukker/saltbalance ikke bliver skidt.Han græd meget inde i sengen men nu virker han så ment glad nok, selv om hans mave render.Er der noget i omløb pt?Er der andet jeg kan gøre end jeg har gjort?Hvor længe er nu sådan noget vare? Og hvad skal jeg holde øje med?
Tror der er meget i omløb i tiden..
Vi havde næsten samme tur med Alberte i lørdags, dog uden den dårlige mave (men hun havde dog hård mave) Men hun kastede også alt op, hun kunne ikke holde noget i sig...
VI snakkede med Lægevagten, da vi jo var lidt bekymret, hun sagde at det oftes varede i et døgnstid, og så skulle det gå over lige så stille igen.. Så væben jer med underlag osv til når han kaster op, og så bare hygge med ham, så han får en rar dag alligevel...
Og hvis så stadig kaster op i morgen, vil jeg gi lægen et kald..
Rigtig god bedring med ham..
Anmeld