Regnslag med fluenet til Emmaljunga

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
8. februar 2012

Angelspot

Nadia Foged skriver:

kan simpelthen ikke opdrive et billede af det, og kan ikke prøvet de på min nu og tage billede , jennifer sover :-) men har prøvet at tage et par af det. er lidt krøllet

på billederne ligner det dog bare en grim affaldspose , men er det langt fra :-) kostede 349.-

Tak fordi du tog lidt billeder af den Den er rigtig fin, gode reflekser, når jeg nu skal gå så tidligt om morgenen og det endnu er mørkt. Hvad havde du forestillet dig af pris?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2012

Angelspot

Janni. skriver:

Så har jeg forsøgt at tage et par billeder af det til dig.

Tak fordi du ville tage billeder til mig

Det er da et rigtig fint regnslag, og det er også med reflekser, det kan jeg godt lide. Kan du huske om du gav mere eller mindre end 200 kr for det i Bilka? Kan huske jeg købte deres Trille sol afskærmning til 80 kr, så det er nok ikke helt vild dyrt...

Anmeld

8. februar 2012

Janni.

Angelspot skriver:

Tak fordi du ville tage billeder til mig

Det er da et rigtig fint regnslag, og det er også med reflekser, det kan jeg godt lide. Kan du huske om du gav mere eller mindre end 200 kr for det i Bilka? Kan huske jeg købte deres Trille sol afskærmning til 80 kr, så det er nok ikke helt vild dyrt...

Jeg har lige fundet kvitteringen. Vi gav 99,95 kr for det.

Anmeld

8. februar 2012

Angelspot

Janni. skriver:

Jeg har lige fundet kvitteringen. Vi gav 99,95 kr for det.

Super, det er lige noget jeg kan være med til   Jeg forsøger mig i Bilka, det er et fint regnslag til den pris

Tusind tak for din hjælp, det sætter jeg pris på!

Anmeld

8. februar 2012

Nadia Foged

Angelspot skriver:

Tak fordi du tog lidt billeder af den Den er rigtig fin, gode reflekser, når jeg nu skal gå så tidligt om morgenen og det endnu er mørkt. Hvad havde du forestillet dig af pris?

Jeg tænkte en 150 vel :-)

ja synes også de er super fine :-) men jeg fik et andet jeg synes passede bedre til min barnevogn :-)

Anmeld

8. februar 2012

Angelspot

Nadia Foged skriver:

Jeg tænkte en 150 vel :-)

ja synes også de er super fine :-) men jeg fik et andet jeg synes passede bedre til min barnevogn :-)

Jeg har lige fået at vide af Janni at hendes regnslag kan købes for 100 kr, så det vil jeg lige prøve i første omgang. Men tusind tak for din hjælp, det er jeg rigtig glad for 

Anmeld

8. februar 2012

Nadia Foged

Angelspot skriver:

Jeg har lige fået at vide af Janni at hendes regnslag kan købes for 100 kr, så det vil jeg lige prøve i første omgang. Men tusind tak for din hjælp, det er jeg rigtig glad for 

Det er bare iorden, men skulle du være interesseret til 100 er det også fint :-)

Held og lykke med jagten

Anmeld

8. februar 2012

Janni.

Angelspot skriver:

Vi er ihvert fald tilfreds med det. Det bruges dagligt, da det er vores egen vogn der bruges i dp. Så vi har forlangt at den beholder regnslag på hele tiden. 

Vi kan jo ikke forvente at de husker at gå ud og sætte regnslag på hvis det begynder at regne. 

Anmeld

8. februar 2012

Angelspot

Janni. skriver:

Vi er ihvert fald tilfreds med det. Det bruges dagligt, da det er vores egen vogn der bruges i dp. Så vi har forlangt at den beholder regnslag på hele tiden. 

Vi kan jo ikke forvente at de husker at gå ud og sætte regnslag på hvis det begynder at regne. 

Jeg har et regnslag nu uden fluenet i, hvilket jeg altid har været lidt træt af. Men det er først nu, her efter at kulden er kommet, at jeg rigtig er irriteret over det. Fluenettet holder alligevel lidt på varmen inde i vognen og til sommer er det så irriterende at skulle have fluenettet inden under regnslaget, så vil bare have et hvor det er samlet

Ang dagplejen så gør hun heldigvis det samme hos os

Anmeld

8. februar 2012

Janni.

Angelspot skriver:

Jeg har et regnslag nu uden fluenet i, hvilket jeg altid har været lidt træt af. Men det er først nu, her efter at kulden er kommet, at jeg rigtig er irriteret over det. Fluenettet holder alligevel lidt på varmen inde i vognen og til sommer er det så irriterende at skulle have fluenettet inden under regnslaget, så vil bare have et hvor det er samlet

Ang dagplejen så gør hun heldigvis det samme hos os

Det var også vores tanke med fluenet/regnslag i ét.. Havde faktisk opgivet det, da jeg synes det var for dyrt (lidt nærrig er man vel) 

Indtil vi tilfældigt faldte over dette i bilka.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.