Regnslag med fluenet til Emmaljunga

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2.729 visninger
19 svar
0 synes godt om
7. februar 2012

Angelspot

Jeg søger et regnslag med fluenet i til en Emmaljunga barnevogn. Smid gerne et billede, eller en beskrivelse samt jeres pris  

På forhånd tak 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2012

Janni.

Vi har købt et regnslag med fluenet i Bilka, prisen kan jeg ikke huske men det var ikke voldsomt meget.

Og den passer fint til vores basson grande, så mon ikke den også passer til emmaljunga

Anmeld

7. februar 2012

Angelspot

Janni. skriver:

Vi har købt et regnslag med fluenet i Bilka, prisen kan jeg ikke huske men det var ikke voldsomt meget.

Og den passer fint til vores basson grande, så mon ikke den også passer til emmaljunga

Jeg synes bare jeg har ledt og ledt, men så har jeg ikke ledt hårdt nok Vil bare ikke give 3-400 kr for et i Babysam, det synes jeg er alt for dyrt! Så må jeg i Bilka og spørge efter det Tak for råd!

Anmeld

7. februar 2012

Janni.

Angelspot skriver:

Jeg synes bare jeg har ledt og ledt, men så har jeg ikke ledt hårdt nok Vil bare ikke give 3-400 kr for et i Babysam, det synes jeg er alt for dyrt! Så må jeg i Bilka og spørge efter det Tak for råd!

Var så lidt. Nu ved jeg ikke hvor du er fra, men hvis ikke de har den i den bilka, du henvender dig i, kan du evt spørge dem om de kan skaffe den hjem fra bilka i vejle.. Der er vores købt, for under 1 måned siden.

Så jeg vil tro de stadig har dem hvis det er.

Anmeld

7. februar 2012

Janni.

Jeg kan evt tage billede af regnslaget monteret på barnevognen hvis du gerne vil se hvad det er man køber i Bilka.

Ét er jo at stå med det, noget andet er når det er monteret. Det vil jeg gerne gøre imorgen hvis du vil se det.

Anmeld

7. februar 2012

Nadia Foged

Hej med dig :-)  jeg har et liggende, det er ikke lige noget for mig, hvad tænker du selv du vil give, har brugt det max 4 gange :-)

det første af dem jeg købte gik super hurtigt i stykker i syningen i bunden, men fik bare et nyt, og det har jeg så bare liggende i skuffen nu :-) emmaljunga regnslag med fluenet samt refleks :-)

det de sælger i babysam :-)

Anmeld

8. februar 2012

Angelspot

Janni. skriver:

Jeg kan evt tage billede af regnslaget monteret på barnevognen hvis du gerne vil se hvad det er man køber i Bilka.

Ét er jo at stå med det, noget andet er når det er monteret. Det vil jeg gerne gøre imorgen hvis du vil se det.

Det vil være rigtig sejligt, hvis du har mulighed for at tage et billede. Det er rigtig sødt af dig, for du har nemlig ret, man ved ikke altid hvad man får

Jeg vil prøve at tage i Bilka i weekenden, vi har en her i Herning, men er sikker på du har ret i at de godt kan bestille hjem

Anmeld

8. februar 2012

Angelspot

Nadia Foged skriver:

Hej med dig :-)  jeg har et liggende, det er ikke lige noget for mig, hvad tænker du selv du vil give, har brugt det max 4 gange :-)

det første af dem jeg købte gik super hurtigt i stykker i syningen i bunden, men fik bare et nyt, og det har jeg så bare liggende i skuffen nu :-) emmaljunga regnslag med fluenet samt refleks :-)

det de sælger i babysam :-)

Kan du evt prøve at linke til en side med det, jeg kan ikke finde regnslag til Emmaljunga inde på deres hjemmeside?

Jeg har forestillet mig noget i retning af 100 kr, det er i den prisklasse jeg ca ligger, da jeg også har porto. Men det er ikke fast, er bare nødt til at se hvad jeg byder på først

Anmeld

8. februar 2012

Nadia Foged

Angelspot skriver:

Kan du evt prøve at linke til en side med det, jeg kan ikke finde regnslag til Emmaljunga inde på deres hjemmeside?

Jeg har forestillet mig noget i retning af 100 kr, det er i den prisklasse jeg ca ligger, da jeg også har porto. Men det er ikke fast, er bare nødt til at se hvad jeg byder på først

kan simpelthen ikke opdrive et billede af det, og kan ikke prøvet de på min nu og tage billede , jennifer sover :-) men har prøvet at tage et par af det. er lidt krøllet

på billederne ligner det dog bare en grim affaldspose , men er det langt fra :-) kostede 349.-

Anmeld

8. februar 2012

Janni.

Det vil være rigtig sejligt, hvis du har mulighed for at tage et billede. Det er rigtig sødt af dig, for du har nemlig ret, man ved ikke altid hvad man får

Jeg vil prøve at tage i Bilka i weekenden, vi har en her i Herning, men er sikker på du har ret i at de godt kan bestille hjem

Så har jeg forsøgt at tage et par billeder af det til dig.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.